Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]

Транспондерные навіны за 10.09.2017

Штодзённыя навіны спадарожнікавага тэлебачання

Штодзённыя навіны спадарожнікавага тэлебачання

 

Экспрэс AM6 53,0 ° E
Саамы TV вярнуўся на 12719V, С.Р.: 27500, Піо: 1/2, DVB-S / MPEG-2
Amir Тэлевізійныя карты з'явіўся на 12719 V 27500; Піо:1/2; DVB-S / MPEG2; SID:; PID:2003/3003; фарсі . адкрыта

Yahsat 1A 52,5 ° у.д.
тэлеканал “HD TV Sinamo” з'явіўся на 11785 H 27500 3/4. DVB-S2. адкрыта
Al-Hajj TV сышоў з 11938H, DVB-S / MPEG-2
2M Muslsalat з'явіўся на 12092H, С.Р.: 27500, Піо: 5/6, DVB-S2 / 8PSK, MPEG-4, адкрыта
Time Драма инфопанели Пайшоў з 12092H, DVB-S2 / 8PSK, MPEG-4

Azerspace 1 / Africasat-1A, 46,0 ° у.д.
Ayan TV аднавіў вяшчанне на 11015 H 13000; Піо:3/4; DVB-S2 / 8PSK / MPEG4; SID:2; PID:3102/3202; кіргізскі / руская. адкрыта – скануецца як Ayan TV – вісіць лога ТВЦ Азія

Türksat 4A 42 ° E
Бейн Спорт Haber HD з'явіўся на 12379 H 30000; Піо:3/4; DVB-S / MPEG-4 / HD; SID:51420; PID:6420/6520; турэцкі. адкрыта
Бейн Спорт Haber з'явіўся на 12379 H 30000; Піо:3/4; DVB-S / MPEG2; SID:51421; PID:6421/6521; турэцкі. адкрыта
EUROSPORT 2 адключаны на 11180 H DVB-S / MPEG-2
EUROSPORT 1 з'явіўся на 11180 H 30000 Піо:3/4 DVB-S / MPEG-2 SID:15502 PID:4464/4659, Irdeto 2

Eutelsat 16A 16,0 ° у.д.
AntikSat: Box Афрыка, Box Hits, пацалунак, Kerrang!, Magic UK з'явіліся на 10928H, С.Р.:30000, Піо: 3/5, DVB-S2 / 8PSK, MPEG-4, Conax

Eutelsat Hot Bird 13е 13 ° у.д.
Cinema Hits сышоў з 12054 H DVB-S / MPEG-2
кіно 007 з'явіўся на 12054 H 29900 Піо:5/6 DVB-S / MPEG-2, Videoguard
Cinema Hits HD сышоў з 12341 У DVB-S2 / MPEG-4
кіно 007 HD з'явіўся на 12341 V 29900 Піо 3/4 DVB-S2 / MPEG-4, Videoguard
Tele San Marino адключылі на 12149.00MHz, pol.V (DVB-S SID:7253 PID:310/311 італьянскі). Гэты канал на спадарожніку больш не існуе

Astra 4A 4.8 ° E
Viasat Hockey SD / HD з'явіўся на 11977 V 27500 Піо:5/6 DVB-S / MPEG-2 SID:2125 PID:2141/2142, Videoguard

Eutelsat 7A 7 ° у.д.
Бейн Спорт Haber (тэставая карта) з'явіўся на 10804 V 29900 Піо:3/4 DVB-S SID:8207, Irdeto 2
Бейн Спорт Haber HD (тэставая карта) з'явіўся на 10804 H 30000 Піо:5/6 DVB-S2 / MPEG-4, SID:2508, адкрыта


 

«Трыкалор ТБ»: усё жыццё праляцела за 12 гадоў
obob_tv
Калі ўзгадваць гісторыю пачатку вяшчання расійскага спадарожнікавага аператара «Трыкалор ТБ», то можна ўспомніць інфармацыю, якая агучвалася на першым інфаканаламі аператара. Яе сутнасць зводзілася да таго, што абанентам прапаноўвалася набыць абсталяванне для прагляду расійскіх федэральных тэлеканалаў пад слоганам «Заплаці адзін раз - глядзі ўсё жыццё!». З той пары прайшло без малога 12 гадоў. На днях стала вядома калі аператар паставіць кропку для сваіх абанентаў, якія працягваюць глядзець пакет на абсталяванні MPEG-2.
Як паказаў час, абяцанне аператара падаць сваім першым абанентам бясплатны доступ да асноўных федэральным каналах да канца жыцця не ўвасобіўся ў рэчаіснасць. праўда, доўгі час на рэсіверах DRE-4000, DRE-5000 і т.п. можна было без абаненцкай платы глядзець «Першы канал» і «НТВ». Але ў гэтым годзе магчымасць бясплатнага прагляду і гэтых каналаў была перакрытая.
Нягледзячы на ​​тое, што афіцыйна аператар не заяўляе аб хуткім спыненні трансляцыі ў старым стандарце, ім праводзяцца дзеянні, якія стымулююць старых абанентаў альбо замяніць абаненцкі рэсівер на сучасны (у тым ліку:. і на першапачаткова тэхнічна састарэлы DTS-54) альбо ... купіць эфірную лічбавую прыстаўку для прыёму 20 бясплатных федэральных тэлеканалаў. Далёка не ўсіх абанентаў задавальняюць умовы абмену абсталявання і яны аддаюць перавагу перайсці на прагляд бясплатна эфірнага тэлебачання.
На днях стала вядома, што аператар з 15 верасня зараз будзе прымаць плацяжы ад «састарэлых» абанентаў толькі па тарыфе за 100 рублёў. Гэта азначае, што па факце калі ўладальнік рэсівера DRE-5000 аплаціць стандартную гадавую аплату 1200 рублёў за базавы платны пакет, то ў яго спішацца 100 рублёў за паслугу прагляду «Адзінай» пакета на месяц, а астатнія грашовыя сродкі будуць перанакіраваныя на асабісты абаненцкі рахунак. Іх у далейшым можна будзе выкарыстоўваць для прагляду пакета толькі на новым абаненцкім абсталяванні.
У сувязі з гэтым не застаецца ніякіх сумневаў, што аператар да канца года плануе поўнасцю згарнуць вяшчанне ў старым стандарце, страціўшы пры гэтым частка абанентаў, якія пяройдуць на прагляд эфірнай «лічбы». але, падобна, што гэтыя абставіны кіраўніцтва «Трыкалор ТБ» ніколькі не бянтэжаць. Хоць можна было б прыдумаць больш лаяльныя дзеянні да старых абанентам. цалкам магчыма, што ў НАО «НСК» нешта мяркуюць з нагоды развіцця лічбавага эфірнага вяшчання ў Расіі. зрэшты, гэта не больш чым развагі ...
А пакуль канстатуем факт. Час вяшчання «Трыкалор ТБ» у MPEG-2 падыходзіць да свайго лагічнага завяршэння. Пасля таго як гэта доўгачаканая падзея здарыцца няма ніякіх сумневаў, што наступнымі, хто павінен рыхтавацца да абмену, стануць абаненты з абсталяваннем MPEG-4. верагодна, што іх будуць завабліваць абаненцкімі прыстаўкамі з падтрымкай UHD, карысць аднайменны пакет каналаў у «Трыкалор ТБ» з'яўляецца зараз самым вялікім па колькасці каналаў у свеце. У адрозненне ад канкурэнтаў, у «народнага» аператара ёсць вялікае поле для манеўраў. У першую чаргу - дзякуючы велізарнай абаненцкай базе.
І нам толькі застаецца назіраць як менеджмент «Трыкалор ТБ» выкарыстоўвае гэты патэнцыял.

RTVi ідзе без кадоўкі, або навошта ўзялі «венікам»
obob_tv
З пачатку верасня на спадарожніку Eutelsat Hot Bird 13.0 горад. E назіраецца трансляцыя (частата: 11296 H) без кадоўкі вядомага тэлеканала RTVi. праўда, без кадоўкі ідзе даволі спецыфічная версія канала т.н. «RTVi» Архіў, у якой перадаюцца толькі праграмы станцыі мінулых гадоў, накшталт перадач аб Амерыцы Віктара Топаллера. Пры гэтым наогул-то канал працягвае перадаваць са сваіх студый і актуальную версію з выпускамі навін, але на Eutelsat Hot Bird 13.0 горад. E яна працягвае ісці ў кадзіраваным выглядзе і на іншай частаце, а менавіта на 12322 H. З чым звязана з'яўленне «Rtvi Archive» не вельмі зразумела, але (верагодна) гэта часовая з'ява, і вяшчанне «Rtvi Archive» ажыццяўляецца з мэтай дадатковай рэкламы канала. Але ўсё гэта дае нам падставу звярнуць увагу на RTVi.
Нагадаем, канал RTVi («Рускае міжнароднае тэлебачанне») - гэта былы «НТВ-Інтэрнэшнл», які быў запушчаны 1 студзень 1997 года, і з'яўляўся міжнароднай, ліцэнзійна вычышчанай версіяй тэлеканала расійскага тэлеканала «НТВ», так званага старога "НТВ" Уладзіміра Гусінскага. Пасля таго як у 2001 г. тэлеканал «НТВ» быў нацыяналізаваны расейскай дзяржавай з дапамогай Газпрома, «НТВ-Інтэрнэшнл» застаўся ў прыватнай уласнасці Уладзіміра Гусінскага і ператварыўся незалежны ад «НТВ», канал, які вяшчаў на рускамоўную дыяспару на платнай аснове. У сакавіку 2012 года тэлеканал быў набыты з няяснымі мэтамі прадпрымальнікам з Расіі, былым генеральным дырэктарам тэлеканала Мінабароны Расеі «Зорка» Русланам Сакаловым.
Галоўная студыя канала размяшчаецца ў Нью-Ёрку, але канал таксама мае студыі ў Вашынгтоне, ў Ізраілі, Германіі і Маскве. Зараз RTVi праводзіць маштабнае рэбрэндынг з прыцягненнем у свой штат вядомых вядучых, спрабуючы заняць лідзіруючыя пазіцыі ў вяшчанні на рускамоўную дыяспару свету, пераважна Заходняй Еўропы, Амерыкі і Ізраіля (адзначым, што па стане на 2017 г., колькасць рускіх у т.н. Далёкім Замежжа набліжаецца да 20 мільёнам чалавек). І важна, што ступень кіравальнасці Руслана Сакалова расейскім урадам у дадзеным праекце да гэтага часу не вельмі ясная.
Пры гэтым канал у дадзены час адрозніваецца непераборлівай кадравай палітыкай, прымаючы ў свой склад як ліберальна настроеных журналістаў накшталт Ціхана Дзядко (працуе на RTVi з 2016 г., былы вядучы тэлеканала «Дождж») - а ліберальныя журналісты, заўважым, працавалі на канале першапачаткова, так і ўмераных згоднікаў, накшталт вядучага газпромовского «НТВ» Аляксея Піваварава - з верасня 2016 года з'яўляецца генеральным прадзюсарам RTVi - і Антона Хрекова (таксама з газпромовского «НТВ»), а таксама пазаштатнай Леаніда Парфёнава, так і адыёзных асоб накшталт Наталлі Метлиной па мянушцы «Мятла» (шоў пад такой назвай Метлина вяла не так даўно на канале газпромовского «НТВ»). магчыма, што такі кадравы плюралізм служыць некаторым прыкрыццём, каб агучваць ідэі, якія праводзяць цяперашнія расійскія ўлады, але ў той жа час не адпудзіць глядацкую аўдыторыю, якая, у асноўным пражывае, як мы ўжо згадвалі, ў краінах Захаду.
Ускосна вышэйсказанае аб мэтах кадравага плюралізму можна пацвердзіць тым, што пасля куплі RTVI ў 2012 г. новым гаспадаром Сакаловым і наступнага рэбрэндынгу канала, яго канцэпцыя цяпер агучваецца так, цытуемы па сайту канала: «Канцэпцыя новага RTVI знайшла сваё адлюстраванне ў слогане« Па абодва бакі ». RTVI - першае Цэнтрысцкая рускамоўнае СМІ, якое аб'ядноўвае аўдыторыю па ўсім свеце па прынцыпе агульнай навіннай позвы ».
Адзначым, што RTVi не вядзе вяшчання ўнутры Расеі па кабельных сэтах і на расійскіх спадарожнікавых платформах - і адмовілася пры Руслана Сакалове ад тэлевізійнай ліцэнзіі ў Расеі наогул, таксама сігнал канала на Eutelsat Hot Bird 13.0 горад. Е, як і на іншых спадарожніках будзе працягваць кадавацца - пры гэтым у Расіі будзе немагчыма купіць падпіску на канал; аднак з нядаўніх часоў асноўныя праграмы RTVi, уключаючы выпускі навін, для таго, як кажуць прадстаўнікі канала, каб іх бачыла і аўдыторыя ў Расіі, сталі выкладвацца ў запісе ў поўным аб'ёме ў Інтэрнэце на сайце тэлеканала.
ацэнкі, выяўленыя ў дадзенай нататцы, могуць не адлюстроўваць пункт гледжання рэдакцыі OBOB.TV

Ўкраінскі спадарожнікавы аператар Ukrkosmos актываваў на спадарожніку Amos 7 (4° W) новую ёмістасць для новай FTA платформы.
Мультыплекс працуе ў стандарце DVB-S2 і мадуляцыі 8PSK на частаце 12,348 Ггц.
Ёмістасць будзе выкарыстоўвацца для дыстрыбуцыі рэгіянальных станцый з Украіны. Першымі тут з'явіліся ў форме тэстаў станцыя TV7 + SD з горада Хмяльніцкі і 7 канал HD з Адэсы.
Новая платформа Kraina ТV пачынае працу 11 верасень 2017 года. Паслуга будзе ўключаць каля 20 ўкраінскіх рэгіянальных станцый. Некаторыя каналы будуць трансляваць у HD, астатнія ў SD. Усё ў фармаце сціску MPEG-4.
Першыя тры месяцы сэрвіс будзе працаваць у тэставым рэжыме. Яго мэтай з'яўляецца абмен кантэнтам паміж рэгіянальнымі аператарамі ў Украіне.
Прыём мультыплекса з рэгіянальнымі каналамі магчымы і ў цэнтральнай Еўропе.
тэхнічныя параметры – пакет Краіна TV
Амосс 7 4° W
Т.П.. - (12,348 Ггц, падлогу. H, SR: 30000, Піо: 3/4; DVB-S2 / 8PSK)
пастаўшчык: Укркосмос
7 HD-канал Oдесса (4113/4114/4113/1; MPEG-4 / HD; FTA)
TV7 + SD (4161/4146/4161/4; MPEG-4 / SD; FTA)

Kогда закадзіруюць бясплатныя ўкраінскія каналы на спадарожніку
Стратэг групы StarLightMedia распавёў аб кадоўцы бясплатных каналаў на спадарожніку і адключэнні аналагавага ТБ. Гэта можа здарыцца праз паўгода.
На рынку ўкраінскага тэлебачання будуць вялікія перамены. І тэлегледачам варта чакаць шмат цікавых навін.
Па-першае, магчымасцяў прымаць украінскія каналы бясплатна стане менш, чаго не скажаш пра колькасць рэкламы ў эфіры. Па-другое, у Украіны ёсць усе шанцы на пачатку 2018 года ткі паставіць кропку ў праграме пераходу на лічбавае вяшчанне. Гэта азначае, што патрэба ў старых эфірных антэнах, якія яшчэ з дзевяностых тырчаць на дахах ўкраінскіх шматпавярховак і прыватных дамоў, канчаткова адпадзе. Бо аналагавага сігналу не будзе.
Учора ў рамках канферэнцыі Лічбавае вяшчанне ва Украіне асноўныя ўдзельнікі галіны, нарэшце, сабраліся разам і абмеркавалі, як яны бачаць завяршэнне самай скандальнай тэлевізійнай рэформы – пераход на лічбавае эфірнае ТБ. Нагадаем, што Кабмін планаваў адключыць аналагавы ТБ-сігнал у нашай краіне да канца чэрвеня 2017-га. Але тэрміны пераходу на лічбу ў чарговы раз былі сарваны. Прыйшлося зрушыць дэдлайн на 30 Сакавік 2018 года.
Пераход з вялікай колькасцю невядомых
як высветлілася, нават прадстаўнікі профільнага рэгулятара (Нацсавета па пытаннях ТБ і радыёвяшчання) па-ранейшаму не могуць дакладна гарантаваць пераход. Гэта звязана з тым, што да гэтага часу існуе мноства нявырашаных нюансаў. Член Нацсавета Аляксандр Ильяшенко, спасылаючыся на вынікі даследавання КМИС (інстытут сацыялогіі), распавёў, што лічбавы эфір можа апынуцца недаступным для 2,4 млн хатніх гаспадарак (якія пакуль не гатовыя да адключэння аналага).
Тым не менш новыя тэрміны адключэння старых сетак ён называе цалкам рэальнай датай. Яго ў гэтым выказванні падтрымаў Алег Майорников, прадстаўнік Госспецсвязи – ведамства, якое з'яўляецца адміністратарам ўсяго працэсу. Майорников дадаў, што план пераходу каардынуе Кабмін. Новы дэдлайн падтрымала і 1+1 медыя, якая ў пачатку года разам з Інтэрам запатрабавала адтэрміноўкі да 2019-га. “Мы за адключэнне. Гэта магчыма тэхнічна”, – заявіў прадстаўнік медыягрупа Андрэй Мальчэўская. Ва ўрадзе падрыхтоўку да пераходу, паводле яго слоў, узяў на кантроль віцэ-прэм'ер-міністр Сцяпан Кубив. І ўсё зрушылася з мёртвай кропкі.
Дарэчы, адключэнне закране не ўсіх. Канал грамадскага вяшчання (першы) як сацыяльны вяшчальнік яшчэ некаторы час працягне распаўсюджваць аналагавы сігнал, у той час як сігнал прыватнікаў патухне.
Але акрамя недахопу на руках у украінцаў лічбавых прыставак і сучасных тэлевізараў з дэкордэрамі ёсць яшчэ адна праблема – дзіркі ў пакрыцці адзінай лічбавай сеткі Зеонбуд. Ильяшенко згадаў пра тое, што Зеонбуд быццам бы не супраць даставіць 47 дадатковых перадатчыкаў ў праблемных месцах. Нагадаем, што сетка складаецца з 166 перадатчыкаў (з улікам Крыма), на якія кампанія выдаткавала каля 1 млрд грн (або $125 млн па старым курсе).
Калі ў Зеонбуда ня знойдуцца грошы на дабудаванне, ёсць другі варыянт, які абмяркоўваецца з кампаніяй. На часткі яе сеткі можна вырабіць адмысловую тэхнічную наладу перадатчыкаў, дзякуючы якой, паводле ацэнак прадстаўніка 1+1 медыя, можна павялічыць пакрыццё прыкладна на 15%.
Спадарожнік хутка закадзіруюць?
Яшчэ адна важная навіна, якая чакае ўкраінскага гледача, – гэта кадоўка бясплатных ўкраінскіх спадарожнікавых каналаў. то, пра што так доўга казалі галіновыя эксперты, верагодна, адбудзецца ўжо ў 2018 годзе. Тры з чатырох Медыягруп гатовыя пайсці на такі крок дзеля развіцця платнага ТБ у Украіне.
Аб тым, як будзе ажыццяўляцца кадоўка, у бліц-інтэрв'ю распавёў дырэктар па стратэгічным развіцці групы StarLightMedia (STB, новы, ICTV, M1, M2, гэта) Фёдар Гречанинов.
– Якія глабальныя планы па кадоўцы тэлевізійнага сігналу на спадарожніку?
– Сёння тры гульца гатовыя закадавацца: гэта групы 1+1, МДУ і мы. Інтэр шукае, на якіх умовах.
– Але перамовы з ім таксама вядуцца?
– што, вядома.
– А калі казаць пра тэрміны? якія рэалістычныя?
– мы лічым, што гэта магчыма зрабіць вясной наступнага года. І мы прыкладзем усе разумныя намаганні, каб гэта адбылося. Мы будзем да вясны цалкам гатовыя. Больш дакладна адключэнне залежыць таксама ад пазіцыі правайдэраў платнага тэлебачання. Для таго каб мы гэта зрабілі, неабходна разумець, што мы атрымаем кампенсацыю звязаных з працэсам інвестыцый і страт.
– Гэта значыць, груба кажучы, цэны на пакеты платнага ТБ павінны павялічыцца?
– Яны ў любым выпадку павінны павялічыцца. Таму што такога таннага pay TV няма, па-мойму, нідзе. але, зразумела, правайдэрам складаней павышаць цэны, калі ёсць адкрыты спадарожнік. Акрамя таго, правайдэры павінны атрымаць частку абанентаў, якія раней прымалі сігнал бясплатна.
– Кадоўка спадарожнікавага ТБ адбудзецца адначасова з адключэннем аналагавага эфірнага сігналу?
– Вы ж бачыце, нават Нацсавета не верыць у тое, што адключэнне адбудзецца вясной наступнага года. Дата адключэння аналага ўжо зрушвалася столькі разоў, што ўвогуле ў гэта ўжо мала хто верыць. для гледачоў, вядома, было бы камфортна, калі б гэтыя падзеі (адключэнне аналага і кадоўка спадарожніка) падзяляла хаця б паўгода. То бок, калі мы вясной закодируем сігнал, адключыць аналаг восенню – гэта нармальна.
– Ці можна прагназаваць, што ў краіне з'явіцца адна вялікая спадарожнікавая платформа, якая будзе прадаваць ўкраінскія кадаваныя каналы?
– Сёння ў краіне працуюць дзве спадарожнікавыя платформы: Viasat (1+1 Медыя Ігара Коломойского. – Аўт.) і Xtra (МДУ Рыната Ахметава. – Аўт.). З абедзвюма мы правялі перамовы. Уласных планаў па стварэнні трэцяй платформы ў нас пакуль няма. І да нас не звярталіся ніякія знешнія партнёры з ідэяй пра яе неабходнасці.
– атрымліваецца, што ў дзвюх Медыягруп ёсць спадарожнікавая платформа, а для вас не будзе? Гэта нармальна для вас?
што, гэта нармальна зусім. Гэта па сваёй сутнасці іншы бізнэс. І дзве медыягрупа вырашылі ў ім працаваць. Мы для сябе такога рашэння не прынялі. Не бачу ў гэтым праблемы.
– Вы толькі з адной платформай дамовіцеся?
– няма, мы збіраемся працаваць з аднаго і з другога, а калі з'явіцца – то і з трэцяй. Калі, вядома, будзе добрая сістэма кадоўкі і зразумелыя ўмовы супрацоўніцтва.
– колькі, на вашу думку, будзе каштаваць пакет платных украінскіх каналаў на спадарожніку?
– Залежыць ад яго напаўнення. У любым выпадку павінен быць недарагі базавы пакет. Мне складана сказаць, колькі будзе каштаваць. предположу, што каля 50 грн.
– Гэта значыць супастаўна з расцэнкамі кабельных правайдэраў для абанентаў?
– што, вядома.
– дапусцім, адбыўся пераход і зараз у нас ва Ўкраіне платнае тэлебачанне. Бясплатнае ёсць толькі ў лічбавым эфіры. Ці не будзе гэта выклікаць пытанні ў абанента? сусед, які паставіў лічбавую прыстаўку Т2, атрымлівае ўкраінскія каналы бясплатна. А я, маючы спадарожнікавую антэну, павінен за гэтыя ж каналы даплаціць?
– Хараство сітуацыі заключаецца ў тым, што калі ў нас у краіне ёсць добрае пранікненне эфірнага ТБ (а яно ў нас ёсць), амаль ва ўсіх хатніх гаспадарак будзе выбар: атрымліваць сігнал бясплатна або плаціць грошы правайдэру платнага ТБ. Рашэнне будзе добраахвотным. Людзі павінны разумець, за што яны плацяць. То бок, калі людзі не ўбачаць каштоўнасці ў сказе кабельнага або спадарожнікавага правайдэра, яны пяройдуць на бясплатную альтэрнатыву.
– Можа быць, у вас для платных пакетаў будуць асобныя версіі каналаў або менш рэкламы на існуючых?
– менш рэкламы – наўрад ці. але думаю, што з часам усё тэлеканалы будуць запускаць HD-версію. Гэта зноў жа вялікія інвестыцыі, дадатковыя выдаткі. Мне здаецца, што гэта адбудзецца з гарызонтам у 2-3 года. Каб людзі больш разумелі, за што ім плаціць.
– Колькі вам цяпер плацяць кабельшчыка за рэтрансляцыю вашых каналаў у іх сетках у год?
– мая здагадка – сукупныя даходы Медыягруп ў гэтым годзе могуць выяўляцца ў дзесятках мільёнаў Грывенны.
– Гэта значыць прыбыткі невялікія ... Лагічна выказаць здагадку, што ў вас больш шырокія планы на заробак ад спадарожнікавай кадоўкі.
– мы разумеем, што платны рынак трэба развіваць. даходы, якія мы будзем атрымліваць на старце кадавання спадарожніка, павінны хоць бы пакрываць страты, якія ў нас з'явяцца ад кадоўкі. Бо нас чакае скарачэнне рэкламных прыбыткаў, з-за таго што зменіцца ахоп.
Па-другое, спатрэбяцца інвестыцыі ва ўкараненне сістэмы доступу, якую мы павінны будзем паставіць на абсталяванне нашай эфірнай сетцы перадатчыкаў.
– вы пралічвалі, якое будзе скарачэнне даходаў ад рэкламы?
– Гэта будзе моцна залежаць ад таго, з якімі цэнамі выйдуць на рынак правайдэры спадарожнікавага ТБ. Але гэта значныя грошы ... Не хачу агучваць. вядома, большая частка гледачоў у выніку пераразмяркуецца. Але важна разумець, што гэта будуць не ўсе. Мы можам уявіць сабе, што мы страцім 5% ад нашай аўдыторыі. І гэта вельмі шмат.
– Пры такіх трансфармацыях на рынку ці можа пераразмеркавацца рынкавая доля саміх гульцоў?
– вядома, гэта абавязкова адбудзецца. Мы страцім шмат і станем адным з фундатараў змяненняў.

Канец адкрытага вяшчання RFM TV. Цяпер толькі для aбонентов
Аператар французскага музычнага тэлебачання RFM TV спыніў некодированное ( FTA) размеркаванне па спадарожнікавай сістэме Astra ў пазіцыі 19,2 ° E і скончыў тым, што кадзіраваць праграму для ўсіх гледачоў, якія глядзяць канал з гэтай пазіцыі.
RFM TV вяшчаў FTA ад 1.9.2017. Цяпер спадарожнікавы сігнал кадзіраваць сістэмамі Viaccess, Viaccess і нагрэў М.А..
Канал RFM TV стартаваў на французскай рынку ў 1999 годзе, тады пад крылом кампаніі AB Groupe. Станцыя на падставе рашэння аператара скончыла ў 2005 годзе. 2 кастрычнік 2014 года была трансляцыя адноўленая новым уладальнікам Lagardére (Еўропа 1, Virgin Radio, RFM).
RFM TV працуе на базе папулярнай французскай радыёстанцыі RFM. Тэлевізійная версія транслюе лепшую музыку – як новыя хіты, так і вядомыя старыя хіты ад 80 і ў 90 -х гадоў мінулага стагоддзя.
тэхнічныя параметры – RFM TV HD:
Astra 1 (19,2° E), частата. 12,402 Ггц, падлогу. V, SR 29700, Піо 5/6, DVB-S2 / QPSK, Viaccess, Viaccess і нагрэў М.А..

Тэлесерыялы вядучых сусветных каналаў - зараз у базавым пакеце НТВ-ПЛЮС
У вас базавы тарыф НТВ-ПЛЮС? Ацэніце прэміум-кантэнт цалкам бясплатна! да 30 Верасень ваша базавая падпіска на НТВ-ПЛЮС ўключае канал Amedia HIT. Увесь месяц глядзіце любімыя серыялы HBO, ЛІС, Showtime і іншых найпапулярнейшых каналаў без дадатковых умоў!
Канал Amedia вядзе ліцэнзійны паказ папулярных тэлесерыялаў і тэлевізійных фільмаў. Увесь кантэнт канала прадстаўлены ў паўнафарматным якасці, пераведзены і агучаны прафесіяналамі. Любімыя серыялы і гарачыя навінкі трансліруюцца штодня і ў рэжыме марафону - глядзіце так, як зручна вам.
Падпіска на Amedia HIT ўключае велізарны спіс вядомых серый, уключаючы:
Борджа
Niyusrum
падпольная імперыя
Кліент заўсёды мёртвы
Гульня тронаў
Амерыканская гісторыя жахаў
Твін Пікс
Mosmena
Гэтыя і многія іншыя сусветныя хіты кожны дзень - з базавай падпіскай на НТВ-ПЛЮС!
Умовы ўдзелу
З 01 верасня па 30 верасень 2017 тэлеканал Amedia HIT даступны ў складзе асноўных пакетаў тэлеканалаў НТВ-ПЛЮС "Базавы Захад» і «Эканомны», а таксама ў склад архіўных пакетаў «Лайт Плюс», «Базавы» і «Базавы Плюс». Тэрыторыя вяшчання Пакетаў - Расійская Федэрацыя ў зоне вяшчання спадарожнікаў «Eutelsat 36B» і «Экспрэс - Аму 1». Катэгорыя Абанентаў - фізічныя асобы, у тым ліку якія атрымліваюць паслугі праз IP сетак.

Навіны Трыкалор ТБ
Новыя Умовы аказання паслуг (дзейнічаюць з 15.09.2017)
Ўводзяцца новыя тарыфы: "Адзіны МП2 100», «Пакет Адзіны 100», «Доступ да вяшчальнай платформе 100» для абанентаў з абсталяваннем MП2.

Вытворца Lockheed-Martin 6 Верасень аднавіў кантроль над спадарожнікам EchoStar III
Вытворца Lockheed-Martin 6 Верасень аднавіў кантроль над спадарожнікам EchoStar III, кіраванне над якім было страчана ў ліпені.
Сувязь са спадарожнікам была страчана ў час яго перамяшчэння з арбітальны пазіцыі 87,2 ° з.д, пасля чаго касмічны апарат пачаў некантралюемы дрэйф на 0,1 ° у дзень, прадстаўляючы пагрозу для іншых спадарожнікаў на арбіце.
EchoStar III працуе з 1997 года і на працягу 12 гадоў займаў арбітальную пазіцыю 62 ° з.д. Першапачаткова спадарожнік нёс 32 транспондеров Ku-дыяпазону, аднак на позніх тэрмінах эксплуатацыі толькі палова з іх заставаліся працоўнымі.
У жніўні аператар EchoStar заявіў, што спадарожнік, прапрацаваў 20 гадоў, ужо прайшоў поўны цыкл амартызацыі, ня прыносіў даходу і выведзены з камерцыйнай эксплуатацыі. Адразу пасля аднаўлення кантролю спадарожнік быў пераведзены на арбіту пахавання на 350 км вышэй рабочай геастацыянарнай арбіты і цалкам адключаны.
Пасля вываду EchoStar III з эксплуатацыі, у EchoStar на геастацыянарнай арбіце застаецца 25 рабочых спадарожнікаў, якія забяспечваюць перадачу тэлесігналу і доступ у Інтэрнэт. У кастрычніку плануецца запуск спадарожніка EchoStar-105 / SES-11, які павялічыць ёмістасці аператара ў Ku-дыяпазоне, паведамляе SpaceNews.

Тэлеканал уфімскага аператара “Уфанет” Home 4K пачынае спадарожнікавае вяшчанне.
“НТВ-Плюс” адкрыў сігнал канала на спадарожніках Eutelsat 36B,”Экспрэс-АТ1″ і “Экспрэс-АТ2”.
Home 4K быў створаны ў 2016 годзе на базе канала “жывая прырода”, у кантэнт якога ўваходзяць здымкі пейзажаў з розных рэгіёнаў Расіі. У камплекце з 4К-тэлеканалам для аператара прапануецца набор адаптаваных пад яго відэаматэрыялаў і макетаў для PR-кампаніі.
“У 2016 годзе, калі ў крамах з'явіліся тэлевізары 4К-пакалення і пачаў фармавацца попыт на гэты фармат, мы зразумелі, што наш канал проста створаны для дэманстрацыі прыроды. Мы пераарыентавалі нашых аператараў на новае абсталяванне і дадалі здымкі з коптера.
Так з'явіўся Home 4K, заснаваны на праверанай пейзажнай ідэі “жывой прыроды”, але ўжо ў новым дазволе”, – распавядаў пра канцэпцыю канала гендырэктар “Уфанета” Искандар Бахціяраў яшчэ ў красавіку на форуме Multiservice.

рэкамендуем!