Aktiver venligst / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]

Transponder nyheder 10.09.2017

Daglige transponder og tv-nyheder

Daglige transponder og tv-nyheder

 

Hurtig AM6 53,0 ° Ø
Den samiske TV вернулся на 12719V, SR: 27500, FEC: 1/2, DVB-S / MPEG-2
Amir TV info-kort появился на 12719 V 27500; FEC:1/2; DVB-S / MPEG2; SID:; PID:2003/3003; farsi . ОТКРЫТО

Yahsat 1A 52,5 ° E
Tv-kanal “HD-TV Sinamo” Dukket op på 11785 (H) 27500 3/4. DVB-S2. Åben
Al-Hajj tv tilbage med 11938H, DVB-S / MPEG-2
2M Muslsalat optrådt på 12092H, SR: 27500, FEC: 5/6, DVB-S2 / 8PSK, MPEG-4, ОТКРЫТО
Time Drama info-kort ушел с 12092H, DVB-S2 / 8PSK, MPEG-4

Azerspace 1 / Africasat-1A, 46,0 ° E
Ayan TV genoptog sender på 11015 (H) 13000; FEC:3/4; DVB-S2/8PSK/MPEG-4; SID:2; PID:3102/3202; Kirgisiske / Russisk. ОТКРЫТО – scannet som Ayan TV – hængende logo TVC Asien

Türksat 4A 42° E
Bein Sports Haber HD появился на 12379 (H) 30000; FEC:3/4; DVB-S / MPEG4 / HD; SID:51420; PID:6420/6520; tyrkisk. ОТКРЫТО
Bein Sports Haber появился на 12379 (H) 30000; FEC:3/4; DVB-S / MPEG2; SID:51421; PID:6421/6521; tyrkisk. ОТКРЫТО
EUROSPORT 2 ud på 11180 H DVB-S / MPEG-2
EUROSPORT 1 ПОЯВИЛСЯ НА 11180 (H) 30000 FEC:3/4 DVB-S / MPEG-2 SID:15502 PID:4464/4659, Irdeto 2

Eutelsat 16A 16,0 ° E
AntikSat: The Box Afrika, Box Hits, Kys, Kerrang!, Magic UK optrådt på 10928H, SR:30000, FEC: 3/5, DVB-S2 / 8PSK, MPEG-4, Conax

Eutelsat Hot Bird 13Е 13 ° E
Biograf Hits gik fra 12054 H DVB-S / MPEG-2
Biograf 007 ПОЯВИЛСЯ НА 12054 (H) 29900 FEC:5/6 DVB-S / MPEG-2, VideoGuard
Cinema Hits HD quit 12341 V DVB-S2 / MPEG-4
Biograf 007 HD dukkede op på 12341 V 29900 FEC 3/4 DVB-S2 / MPEG-4, VideoGuard
Tele San Marino deaktiveret på 12149.00MHz, pol. (V) (DVB-S SID:7253 PID:310/311 Italiensk). Denne kanal på satellit findes ikke længere

Astra 4A 4,8 ° E
Viasat Hockey SD / HD optrådt på 11977 V 27500 FEC:5/6 DVB-S / MPEG-2 SID:2125 PID:2141/2142, VideoGuard

Eutelsat 7A 7° E
Bein Sports Haber (test kort) ПОЯВИЛСЯ НА 10804 V 29900 FEC:3/4 DVB-S SID:8207, Irdeto 2
Bein Sports Haber HD (test kort) ПОЯВИЛСЯ НА 10804 (H) 30000 FEC:5/6 DVB-S2 / MPEG-4 SID:2508, Åben


 

Tricolor Tv»: Han fløj over hele livet 12 år
obob_tv
Hvis du kan huske historien om begyndelsen af ​​udsendelsen af ​​den russiske satellit operatør "Tricolor TV", du kan huske information, som lød de første operatør informationskanaler. Dens essens var at sikre, at abonnenten bliver tilbudt at købe udstyr for at se de russiske føderale TV-kanaler under sloganet "Betal en gang - se hele livet!». Siden den tid er gået næsten 12 år. For nylig blev det kendt, når operatøren sætte en stopper for sine abonnenter, der fortsætter med at se på den pakke af hardware MPEG-2.
Som tiden er vist, løftet om, at operatøren forelægger sine første abonnenter fri adgang til de vigtigste føderale kanaler indtil slutningen af ​​livet ikke er indeholdt i virkeligheden. Sandt, lang tid på modtagere DRE-4000, DRE-5000, etc.. kunne ingen månedlige gebyr for at se "First Channel" og "NTV". Men i år mulighed for gratis visning, og disse kanaler blev blokeret.
På trods af, at operatøren ikke officielt har erklæret den forestående ophør af oversættelse i den gamle standard, de udføres handlinger, som stimulerer eller erstatte den gamle abonnenter abonnent modtager til moderne (i t. Hansen. og oprindeligt er teknisk forældede DTS-54) ... eller købe en set-top boks til digitalt terrestrisk modtagelse 20 Gratis føderale kanaler. Ikke alle kunder er tilfredse med betingelserne for udveksling af udstyr, og de foretrækker at gå til se gratis jordbaseret tv.
Nylig blev det kendt, operatøren til 15 Til september vil nu modtage betalinger fra "outdated" abonnenter kun med en sats på 100 Br. Dette betyder, at der faktisk ejeren, hvis modtageren DRE-5000 vil betale standard årligt gebyr 1200 rubler for basen betalt pakke, så vil han blive opkrævet 100 rubler per view service "Single" pakke for en måned, og de resterende midler vil blive omdirigeret til den personlige konto på abonnenten. De kan desuden bruges til at se pakken kun for ny bruger udstyr.
I denne forbindelse er det ikke forblive nogen tvivl, operatøren ved udgangen af ​​året planlægger helt at afmontere sende i den gamle standard, at miste en del af abonnenterne, som vil gå for at se de æteriske "tal". Men, Det ligner, at disse omstændigheder guide "Tricolor TV" ikke forvirre. Selvom du måske tænke på en mere loyal over for handlinger de gamle kunder. Det er muligt, at NAO "NSC" antyder noget om udviklingen af ​​digital transmission i Rusland. Men, Det er intet mere end argumenter ...
Og mens angivelse af en kendsgerning. Broadcast Time "Tricolor TV" i MPEG-2 kommer til sin logiske konklusion. Efter denne længe ventede begivenhed vil ske er der ingen tvivl, at følgende, hvem der skal forberede sig til udveksling af, blive abonnenter med udstyr MPEG-4. Sandsynligvis, at de vil lokke dekodere understøtter UHD, fordelen af ​​samme navn fra kanalen pakke "Tricolor TV" er nu den største i antallet af kanaler i verden. I modsætning til konkurrenterne, den "nationale" operatør har et stort råderum. For det første - på grund af den enorme kundebase.
Og vi kun tilbage at se, hvordan ledelse "Tricolor TV" bruger dette potentiale.

RTVi går uden kodning, eller hvorfor vi har "Broom"
obob_tv
Siden begyndelsen af ​​september, satellit Eutelsat Hot Bird 13.0 GR. E observerede Webcast (frekvens: 11296 (H)) uden kodning kendt tv-kanal RTVi. Sandt, ingen kodning er ganske specifikke version af kanalen TN. «Rtvi Archive», hvor kun bestået de sidste år af stationens program, ligesom gear of America Victor Topaller. I dette tilfælde i virkeligheden fortsætter kanalen til at transmittere fra deres atelierer og ajourførte udgave af pressemeddelelse, но на Eutelsat Hot Bird 13.0 GR. E det holder gang i kodet form og på en anden frekvens, nemlig 12322 (H). Fra hvad, der er forårsaget af forekomsten af ​​«Rtvi Archive» er ikke helt klart, Men (sandsynligvis) dette er et midlertidigt fænomen, og udsendelse «Rtvi Archive» gennemført med henblik på yderligere reklame kanal. Men alt dette giver os en grund til at være opmærksom på RTVi.
Tilbagekaldelse, RTVi kanal ("Russisk international tv") - en tidligere "NTV-International", som blev lanceret 1 Januar 1997 år, er en international, licenser renset version af TV-kanalen af ​​den russiske TV-kanal "NTV", den såkaldte gamle "NTV" Vladimir Gusinsky. Én gang i 2001 g. TV-kanal "NTV" blev nationaliseret af den russiske regering med hjælp fra Gazprom, "NTV-International" blev privatejet Vladimira Gusinskogo og blive selvstændige "NTV", kanal, som er udsendt på det russisktalende samfund på en betalt grundlag. I marts 2012 , TV-stationen blev købt med vage målsætninger forretningsmand fra Rusland, tidligere generaldirektør for Forsvarsministeriets af russisk tv-kanal "Star" Ruslan Sokolov.
Home Studio Channel er beliggende i New York, men kanalen har også et studie i Washington, DC, Israel, Tyskland og Moskva. Nu RTVi gennemføre en storstilet re-branding med inddragelse af sit personale i en velkendt førende, Jeg forsøger at tage de ledende stillinger i at sende i den russisktalende samfund i verden, hovedsageligt i Vesteuropa, Amerika og Israel (bemærk, at så 2017 g., antallet af russisk i TN. Langt udlandet nærmer 20 million mennesker). Og det er vigtigt at, at graden af ​​kontrollerbarhed Ruslan Sokolov, den russiske regering i dette projekt er stadig ikke helt klart.
I denne kanal på et givet tidspunkt adskiller personalepolitik ulæselig, tager i sin sammensætning som en liberal-minded journalister som Tikhon Dzyadko (Den arbejder på en RTVi 2016 g., tidligere studievært på TV-kanal "Rain") - og liberale journalister, bemærkning, Vi arbejdede på kanalen oprindeligt, og moderate kompromismagere, ligesom førende Gazproms "NTV" Alekseya Pivovarova - September 2016 Det har været den eksklusive producent RTVi - og Anton Hrekova (også Gazproms "NTV"), samt freelance Leonid Parfyonov, og berygtede personligheder som Natalia Metlino tilnavnet "kost" (viser, under dette navn Metlina gennemført for nylig på den kanal af Gazproms "NTV"). Måske, at sådanne personel pluralisme serverer nogle dæksel, at formulere ideer, der gennemfører de nuværende russiske myndigheder, men på samme tid ikke at skræmme publikum, som, meste lever, Som vi allerede har nævnt, i de vestlige lande.
Indirekte om det ovennævnte til det personale hos pluralisme kan bekræftes ved den, RTVI efter køb 2012 g. den nye ejer af Sokolov og efterfølgende re-branding af kanalen, Nu er det annonceret som et koncept, citere fra kanalens hjemmeside: "Konceptet for den nye RTVI afspejles i sloganet" På begge sider ". RTVI - midtsøgende første russisksprogede medier, forbinder publikum rundt om i verden på princippet om generel nyheder dagsorden ".
Bemærk, RTVi, der ikke udsender i Rusland via kabelsæt til russiske og satellitplatforme - og nægtede da Ruslan Sokolov fra tv-licens i Rusland generelt, også kanalisere signal på Eutelsat Hot Bird 13.0 GR. (E), såvel som på andre satellitter vil fortsat blive kodet - mens i Rusland vil det være umuligt at købe et abonnement på kanalen; For nylig, men hovedprogrammet RTVi, herunder pressemeddelelser, for at den, som de siger repræsentanter for kanalen, at blive set og publikum i Rusland, begyndte at sprede sig i posten i sin helhed på internettet på hjemmesiden for tv-kanal.
ОЦЕНКИ, udtrykt i denne artikel, kan afvige fra de redaktionelle synspunkter OBOB.TV

Ukrainsk satellitoperatørernes Ukrkosmos aktiveret på satellit Amos 7 (4° W) ny kapacitet til de nye FTA platforme.
Multiplex opererer i DVB-S2 standard og 8PSK modulation ved frekvensen 12,348 GHz.
Kapaciteten vil blive anvendt til distribution af de regionale stationer i Ukraine. dukkede først her i form af prøvestation TV7 + SD fra byen Khmelnitsky og 7 HD-kanal fra Odessa.
Den nye platform Kraina TV starter 11 September 2017 år. Tjenesten vil omfatte omkring 20 Ukrainsk regionale stationer. Nogle kanaler vil blive udsendt i HD, tilbage i SD. Alt i komprimeringsformat MPEG-4.
De første tre måneder tjenesten vil køre i test-mode. Dens formål er udveksling af indhold mellem regionale operatører i Ukraine.
Reception med regionale multipleks kanaler til rådighed og i Centraleuropa.
Tekniske parametre – Kraina tv-pakke
Amos 7 4° W
TP. - (12,348 GHz, Pol. (H), SR: 30000, FEC: 3/4; DVB-S2 / 8PSK)
Udbyder: Ukrkosmos
7 Odessa HD-kanal (4113/4114/4113/1; MPEG-4 / HD; FTA)
TV7 + SD (4161/4146/4161/4; MPEG-4 / SD; FTA)

Kogda indkode gratis ukrainske kanaler på satellit
Strateg StarLightMedia gruppe talte om kodning af gratis kanaler på satellit og analog TV er slukket. Dette kan ske i seks måneder.
På den ukrainske tv-markedet store ændringer kommer. Og seerne skal ikke forvente en masse interessante nyheder.
Første, muligheder for at tage ukrainske kanaler vil være mindre fri, kan ikke siges om mængden af ​​reklamer i luften. Andet, Ukraine har alle chancer i begyndelsen af 2018 år efter sætte det punkt i programmet for overgangen til digital transmission. Dette betyder, at behovet for den gamle jordbaserede antenne, at der siden halvfemserne holde på tagene af højhus ukrainske og private hjem, endelig forsvinder. Efter det analoge signal er ikke.
I går på konferencen Digital Broadcasting i Ukraine, de vigtigste aktører i branchen, Endelig, Vi fik sammen og diskuteret, hvordan de ser færdiggørelsen af ​​de mest kontroversielle tv-reform – overgangen til digitalt jordbaseret tv. Tilbagekaldelse, at regeringen havde planlagt at slukke det analoge tv-signal i vores land inden udgangen af ​​juni måned 2017. Men timingen af ​​overgangen til digital endnu en gang blevet forpurret. Vi måtte flytte fristen til 30 Marts 2018 år.
Går med en masse ubekendte
Da det viste sig, Selv repræsentanter for den relevante regulator (Det nationale råd for TV og Radio Broadcasting) stadig kan ikke præcist sikre overgangen. Dette skyldes, at der stadig er mange uløste nuancer. Medlem af Det Nationale Råd Alexander Ilyashenko, med henvisning til resultaterne af en undersøgelse KIIS (Institut for sociologi), jeg fortalte, at digital transmission er muligvis ikke tilgængelig for 2,4 million husstande (der endnu ikke er klar til at slukke analog).
Ikke desto mindre er den nye timing fra gamle netværk, han kalder den meget reelle dato. Dens i dette udsagn understøttes Oleg Mayornikov, Statens Special forbindelsesservicenavnet repræsentant – afdelinger, der er administrator af hele processen. Mayornikov tilføjet, at overgangen planen koordineres Kabinet. Den nye frist er understøttet og 1+1 Medier, der i begyndelsen af ​​året, sammen med Inter forlangte udsættelse indtil 2019 th. “Vi er for slukket. Det er teknisk muligt”, – Media Group talsmand Andrew Malczewski. Regeringen er ved at forberede overgangen, Ifølge ham, Han overtog kontrollen med vicepremierminister Stepan Kubiv. og fremskridt.
Forresten, nedlukning vil påvirke ikke alle. Offentlig radio- og tv-kanal (Første) som en social tv-station i et stykke tid, vil fortsætte med at distribuere det analoge signal, mens kapere alarmen går i gang.
Men ud over de manglende ukrainere i hænderne på digitale set-top-bokse og tv med avancerede dekodere har et andet problem – huller i belægningen kun digitale netværk Zeonbud. Ilyashenko nævnte, at, Zeonbud der ikke synes at levere mod 47 yderligere sendere i problemområder. Tilbagekaldelse, netværket består af 166 sendere (under hensyntagen til Krim), hvorpå virksomheden brugt omkring 1 bn (eller $125 millioner på den gamle sats).
Hvis Zeonbud ikke finde penge til færdiggørelse af, der er en anden mulighed, som diskuteres nu. På den del af sit netværk, kan du gøre en særlig teknisk opsætning af sendere, hvorigennem, Repræsentant for skøn 1+1 Medier, Du kan øge belægning ca. 15%.
Sputnik hurtigt indkode?
En anden vigtig nyhed, der forventer, at den ukrainske publikum, – Ukrainsk er kodningen af ​​gratis satellitkanaler. Derefter, om i så lang tid sagt brancheeksperter, sandsynligvis, Det vil ske i 2018 år. Tre af de fire mediegrupper er villige til at tage et sådant skridt for udviklingen af ​​betalings-tv i Ukraine.
Om, som kodningen vil blive udført, Blitz-interview med instruktøren for strategisk udvikling af gruppen StarLightMedia (STB, Nye, ICTV, M1, M2, dette) Fedor Hrechanynov.
– Hvad globale planer for et TV-signal kodet på satellit?
– I dag, tre spillere er klar til at blive kodet: denne gruppe 1+1, MSU og vi. Inter ser, under hvilke betingelser.
– Men samtaler med ham også undervejs?
– Ja, Selvfølgelig.
– Og hvis vi taler om timingen? hvad er realistiske?
– Vi mener, det er muligt at gøre det følgende forår. Og vi vil bestræbe, gøre det ske. Vi vil være helt klar til foråret. Mere præcist off afhænger også af placeringen af ​​betalings-tv-udbydere. For at gøre, at vi, du nødt til at forstå, at vi modtager betalingen relateret til processen af ​​investeringer og tab.
– Så er der, groft sagt, prisen på betalings-tv-pakker bør stige?
– Under alle omstændigheder bør de øger. På grund af den billige betalings-tv nej, efter min mening, ingen steder. Men, selvfølgelig, udbydere sværere at hæve priserne, når der er en åben satellit. Derudover, Udbydere har brug for at få nogle abonnenter, der tidligere har modtaget gratis signal.
– Kodning af satellit-tv vil finde sted samtidig med lukning af det analoge radio- og tv-signal?
– Du ser, selv det nationale råd mener ikke, Deaktivering ske næste forår. analog nedlukning dato har flyttet mange gange, at i almindelighed i denne få mennesker tror. For tilskuere, Selvfølgelig, Det ville være komfortable, hvis disse begivenheder (analog satellit og off koder) adskilt af mindst seks måneder. Det vil sige, hvis vi indkode signalet foråret, slukke analog efteråret – dette er normalt.
– Er det muligt at forudsige, at en stor satellit platform vil være i landet, som vil sælge den ukrainske krypterede kanaler?
– I dag, to satellit-platforme, der opererer i landet: Viasat (1+1 Medier Igorya Kolomoyskogo. – Auto.) и Xtra (MSU Rinat Akhmetov. – Auto.). Med både vi forhandlede. Deres planer om at skabe en tredje platform vi ikke har. Og vi har ikke været adgang til eksterne partnere med tanken om dens nødvendighed.
– Det viser sig, at to mediegrupper har satellit-platform, og vil ikke være for dig? Det er normalt for dig?
Ja, det er helt normalt. Dette er i sagens natur anderledes virksomhed. Og de to mediekoncerner besluttede at arbejde i det. Vi for os selv ikke har truffet en sådan beslutning. Jeg kan ikke se dette som et problem.
– Du kun enige om én platform?
– Nej, vi kommer til at arbejde med ene og den anden, og hvis der – og den tredje. hvis, Selvfølgelig, Det er et godt system af kodning og klare betingelser for samarbejdet.
– hvor mange, Efter din mening, vil blive udbetalt ukrainsk pakke af kanaler på satellit?
– Det afhænger af dens indhold. Under alle omstændigheder skal være billig grundpakke. Det er svært at sige, Hvor meget kommer det til at koste. jeg formoder, at omkring 50 UAH.
– Det kan sammenlignes med priserne på kabel-udbydere for abonnenter?
– Ja, Selvfølgelig.
– Lad os, Der var en overgang, og nu har vi i Ukraine betalings-tv. Gratis kun i en digital udsendelse. om det ikke ville være et åbent spørgsmål abonnent? nabo, digitalt præfiks T2, modtager ukrainske kanaler gratis. og jeg, At have en parabolantenne, Det skal være for de samme betalingskanaler?
– Skønheden i situationen er, at hvis vores land har en god indtrængning af terrestrisk TV (og vi har det), Næsten alle husstande har et valg: modtage signalet gratis eller betale penge betalings-tv-udbyder. Beslutningen vil være frivillig. Folk skal forstå, hvad de betaler for. Det vil sige, hvis folk ikke kan se værdien i dit kabel eller satellit-udbyder tilbud, de vil gå videre et gratis alternativ.
– Kan være, dig til de betalte pakker er separate versioner af kanaler eller færre annoncer på eksisterende?
– mindre reklame – usandsynligt. men jeg tror, at over tid, vil alle kanaler køre HD-versionen. Dette er igen en stor investering, merudgifter. Det forekommer mig, Det kommer til at ske til horisonten 2-3 år. At folk er mere opmærksomme, som de betaler.
– Hvor meget du i øjeblikket betaler for viderespredning cablemen dine kanaler i deres net i et år?
– mit gæt – mediegrupper samlede indtægter i år kan udtrykkes i snesevis af millioner UAH.
– Dvs. indkomst lille ... Det er logisk at antage,, at du har mere omfattende planer for indtjening satellit-koder.
– vi forstår, Det betalte bør udvikles markedet. indtjening, at vi vil modtage i starten af ​​satellit-kryptering, bør i det mindste dække tab, at vi vil have på kodning. Efter alt, forventer vi en reduktion i reklameindtægterne, skyldes, at ændringen dækning.
Andet, nødvendige investeringer i forbindelse med gennemførelsen af ​​den adgangssystem, vi bliver nødt til at sætte på vores udstyr æterisk netværk sendere.
– du talt, som vil være en reduktion i reklameindtægterne?
– Dette vil i høj grad afhænge af, med nogle priser vil komme til markedets udbydere af satellit-tv. Men det er mange penge ... Jeg ønsker ikke at lyde. Selvfølgelig, meste af publikum til sidst omfordeles. Men det er vigtigt at forstå,, at det ikke vil hele. Vi kan forestille os, vi vil miste 5% af vores publikum. Og det er en meget.
– I disse transformationer, kan markedsandelen for spillerne omfordeles, hvis markedet?
– Selvfølgelig, det vil ske. Vi vil miste en masse og blive en af ​​sponsorerne af ændringer.

Slutningen af ​​ukodet RFM TV. Nu kun OPKALDS
Operatøren af ​​det franske RFM tv musik fjernsyn stoppet ukodet ( FTA) fordeling af Astra satellitsystem i position 19,2 ° E og sluttede, som koder for programmet for alle målgrupper, ser kanal fra kløften.
RFM TV bode fra FTA 1.9.2017. Nu satellitsignalet er kodet Viaccess-systemer, Viaccess og Nagra MA.
RFM tv-kanal lanceres på det franske marked 1999 år, derefter under vingen af ​​virksomheden AB Groupe. Stationen er baseret på den afgørelse, som operatøren er færdig i 2005 år. 2 Oktober 2014 år har været luftet nye ejer restaureret Lagardère (Europa 1, Virgin Radio, RFM).
RFM tv'et er baseret på den populære franske radiostation RFM. TV-version af udsendelserne den bedste musik – som de nye hits, og velkendte gamle hits fra 80 og i 90 -erne.
tekniske parametre – RFM TV HD:
Astra 1 (19,2° E), frekvens. 12,402 GHz, Pol. V, SR 29700, FEC 5/6, DVB-S2 / QPSK, Viaccess, Viaccess og Nagra MA.

Series førende kanaler - nu i den grundlæggende pakke af NTV-PLUS
Du har en grundtaksten af ​​NTV-PLUS? Bedøm betalingsindhold til fri! Før 30 September er din grundlæggende abonnement til NTV-PLUS indeholder Amedia HIT kanal. Alle måned, finde dit foretrukne HBO-serie, RÆV, Showtime og andre populære kanaler uden nogen yderligere betingelser!
Amedia kanal fører licens der viser de populære tv-serier og tv-film. Hele indholdet kanal repræsenteret fuld længde, oversat og fremsat af fagfolk. Favorit tv-shows og hot news udsendes dagligt i maraton-mode - Se, hvordan bekvemt for dig.
Abonner på Amedia HIT indeholder en lang liste af berømte serie, herunder:
Borgia
Niyusrum
Boardwalk imperium
Six Feet Under
Game of Thrones
American Horror Story
twin Peaks
Mosmena
Disse og mange andre verden hits hver dag - med basis abonnement på NTV-Plus!
betingelser for deltagelse
Med 01 september 30 September 2017 Amedia HIT TV-kanal er tilgængelig som en del af de grundlæggende pakker af tv-kanaler NTV Plus "Base Vesten" og "Økonomi", samt af arkivers pakker "Light Plus", "Basic" og "Basic Plus". Sendeområde weekendophold - Russiske Føderation i området "Eutelsat 36B" satellittransmission, og "Express - 1 AMU". Kategorier af abonnenter - fysiske personer, herunder modtagelse af tjenester via IP-netværk.

Tricolor Tv nyheder
Nye vilkår for tjenester (operere med 15.09.2017)
Nye takster: "En MP2 100", "Single-pakke 100", "Adgang til udsendelsen platformen 100" til abonnenter med MP2 udstyr.

Producent Lockheed-Martin 6 September genvandt kontrollen over satellit EchoStar III
Producent Lockheed-Martin 6 September genvandt kontrollen over satellit EchoStar III, kontrol over, hvilke blev tabt i juli.
Kommunikation med satellitten blev tabt, mens det bevæger sig fra den orbitale position 87,2 ° W, hvorefter rumfartøj lanceret ukontrolleret afdrift 0,1 ° per dag, udgør en trussel mod andre satellitter i kredsløb.
EchoStar III arbejder med 1997 år og for 12 år som den orbitale position 62 ° V. Til at begynde med satellit transporterer 32 KU band transponder, men i de senere faser af drift, blev kun halvdelen af ​​dem arbejder.
I august operatøren EchoStar sagde, Satellitten, arbejdet 20 år, Det har allerede passeret en fuld cyklus af afskrivning, ingen indkomst og fjernes fra den kommercielle udnyttelse af. Umiddelbart efter restaureringen af ​​satellitten bekæmpelse blev overført til nedgravning kredsløb 350 km over geostationære bane og drift helt slukket.
Efter tilbagetrækning fra tjeneste EchoStar III, EchoStar i geostationær bane forbliver 25 operationelle satellitter, leverer tv-signal transmission og internetadgang. I oktober, det planlægger at lancere en satellit EchoStar-105 / SES-11, hvilket vil øge kapaciteten af ​​operatøren i Ku-båndet, ifølge SpaceNews.

operatør kanal Ufa “Ufanet” Hjem 4K begynder satellit-udsendelser.
“NTV-Plus” åbnet kanalsignal på satellitter Eutelsat 36B,”Hurtig-AT1″ og “Ekspress-AT2 -”.
Hjem 4K blev etableret i 2016 år på grundlag af kanalen “dyreliv”, i indholdet, som omfatter landskaber fra forskellige regioner i Rusland. Komplet med en 4K tv-kanal for operatøren gives et kit tilpasset hans videoer og modeller til PR-kampagne.
“I 2016 år, når butikkerne var 4K-generations-tv, og begyndte at danne efterspørgslen efter dette format, vi forstod, at vores kanal bare er skabt til demonstration af naturen. Vi har fokuseret vores operatører på nyt udstyr og tilføjede copter skydning.
Så der var en Home 4K, baseres på afprøvede ideen om landskabet “dyreliv”, men i en ny resolution”, – Han talte om begrebet generaldirektøren for kanalen “Ufaneta” Iskandar Bakhtiyarov i april på forum Multiservice.

Anbefalet!