Proszę włączyć / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Proszę aktywów E-JavaScript![ ? ]

Transponder wiadomości za 23.08.2017

Codzienne transponderów i nadawania wiadomości

Codzienne transponderów i nadawania wiadomości

 

G-Sat 9 97.3° E
Telewizja satelitarna pojawiła się regularnie jako pakiet z kanałami TV «» BBS, «BBS Kanał 2», «Aktualności 1-ty Lanka», «Channel One Malediwy», „1 TV Afganistan» i otwarty testkarty

ABS 2 75° E
11605 V 43200 7/8 - ma kanały „Manor” i „Drive” w logo dodany napis Int

Intelsat 17 66° E
12613 V 5000 1/2 DVB-S2 - teraz na określonych parametrach rozgłasza «ERYAL TV» z Somalii

EXPRESS-AT1 56°E
12207 R 27500 3/4, DVB-S2 / 8PSK - Brak transmisji kanał "Eco TV"
Kanał “Twój dom” ПОЯВИЛСЯ НА 12322 R 27500 3/4 DVB-S2 / 8PSK MPEG-4 w pakiecie NTV Plus Vostok, zakodowany w Viaccess

YahSat 1A 52.5° E
Kanał TV “A1 Bośnia HD” Pojawił się na 11843 V 27500 3/4. DVB-S2. Otwarte

Eutelsat 36B/C 36°E
12169 R DVB-S2 27500 3/4 - «CNN International», «Deutshe Welle» (DW), «Francja 24" left
Tricolor Tv: Rosyjski ekstremalne Ultra, Top Secret poszedł c 12169 R DVB-S2 / HEVC

Eutelsat 16A 16° E
Tring cyfrowe: Vizion Plus HD (Albania) Transmisja teraz bez kodu (11427.00MHz, pol. V SR:27500 FEC:5/6 SID:1 PID:501[MPEG-4] /502 albański)
Tring cyfrowe: RTV 21 Junior wraca na 11427.00MHz, pol. V SR:27500 FEC:5/6 SID:126 PID:3340[MPEG-4]/3341 albański (Conax)
Tring International jest z powrotem na 11427.00MHz, pol. V SR:27500 FEC:5/6 SID:151 PID:1511[MPEG-4]/1512 albański (Odkryty)

EUTELSAT Hot Bird/13 c/13B 13E 13° E
12322 (H) 27500 3/4 - wpisać "Radionorba TV", «TG Norba 24», kontynuował nadawanie 11541 i V 11642 H odpowiednio
12399 H - SR Zmieniono 27500 na 29700 2/3, DVB-S2/8PSK


 

I zablokowane "Tricolor TV" 3,5 rok więcej 2 500 Miejsca pirat
Rosji największy operator telewizji cyfrowej „Tricolor TV” kontynuuje udaną kampanię przeciwko piractwu w Rosji i krajach WNP. W pierwszej połowie 2017 z inicjatywy operatora zablokowany więcej 520 zasobów internetowych, zapoczątkowany 10 karnych i 10 Sprawy administracyjne.
Wyniki antypirackich działań „Tricolor TV” za pierwsze półrocze 2017 rok. W celu ograniczenia nielegalnej działalności przez osoby fizyczne nieautoryzowanych połączeń do usług telewizji cyfrowej przez zainstalowanie pirackich sprzętu i złośliwym funkcjonariuszy organów ścigania zajęły ponad 90 jednostek sprzętu pirata (62 pirat odbiornik, 23 smartcards, 3 komputery osobiste i 2 programista, i moduł kryptograficzny etc.. sprzęt). Sprawa 10 w sprawach karnych w Rosji i krajach WNP, z których cztery zostały skierowane do sądu. W trzech z tych przekonań, Sądy skazały na podstawie Kodeksu Karnego. Biorąc wzbudzane przez organy ścigania 2016 sprawy rok, na etapie wstępnego dochodzenia dotyczącego 6 miesięcy 2017 był rok 18 w sprawach karnych, cztery z nich - w krajach WNP.
„Tricolor TV” nadal walczyć z piractwem stron, oferując nielegalnego dostępu do kanałów telewizji satelitarnej. W pierwszej połowie 2017 Na wniosek operatora został zablokowany więcej 520 zasobów internetowych, że na 10,6 % powiększenie, w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. W ten sposób, z 2014 Przez ponad rok został zablokowany 2 500 Miejsca pirat.
„Tricolor TV” kontynuuje również tłumić naruszeń prawa autorskiego i praw pokrewnych. W pierwszej połowie 2017 w wyniku kontroli, prowadzone przez pracowników „Tricolor TV” wraz z przedstawicielami Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Biuro Prokuratora, został zainicjowany 10 przypadki wykroczeń administracyjnych. To więcej, niż w zeszłym roku, a trzy z nich zostały już rozstrzygnięty. Przed organami ścigania nadal jest 23 oświadczenia o doprowadzenie do odpowiedzialności administracyjnej. Przypomnijmy, że b2b-segment rynku płatnej telewizji osiągnęła w 2016 rok 1,53 mld USD. i będzie rosnąć w tempie powyżej ogólnym rynku w najbliższych latach, średnio 10,2 % w tym roku (Informacje agencja analityczna „TMT Consulting”). Taki wynik był możliwy, w tym, dzięki efektywnej walce z operatorami z naruszeń prawa autorskiego i praw pokrewnych. Tak, abonent baza podmiotów prawnych „Tricolor TV” na koniec pierwszego półrocza 2017 roku wzrosła ponad 60 % w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
Osobno należy stwierdzić naruszenia w dziedzinie prawa autorskiego i praw pokrewnych, dopuszczone dostępem do kanałów kablowych i IPTV-operatorami, nielegalnie retransmisji content "Tricolor TV". Tak, w pierwszej połowie 2017 Kontrole w odniesieniu do 11 operatorzy. W ramach pracy z roszczeniami jednego operatora do zaprzestania nielegalnych działań, nawet w odniesieniu do kilku operatorów trwają prace.
Wzmocnienie pozycji rynkowej licencji to jest bezpośrednio związane z efektywnością działań antypirackich. W 2016 stowarzyszeń branżowych i przedstawicieli państwa zaproponowała szereg inicjatyw legislacyjnych, na celu poprawę mechanizmów blokujących zasobem, zapewnienia dostępu do treści nielicencjonowanym. Środki te mają na celu stymulowanie konsumpcji treści prawnej w Rosji, Rozwój usług w rodzaju „wideo na żądanie”, a rynek cyfrowy jako całość. Przypomnijmy, od czerwca 2017 Abonenci największego rosyjskiego operatora telewizji cyfrowej mogą dostać się do zobaczyć najnowsze filmy w wysoko ocenionych usług satelitarnych „Kina” Tricolor TV ", bez dostępu do internetu.
Elżbieta Капралова, dyrektor public relations: „Tricolor TV” okazała się w praktyce, Nietykalność że piractwo - to mit. Pay-TV rynek rosyjski stoi mocno na nogach. z zadowoleniem odnotowuje,, że jeden z najnowszymi trendami - rozwój sprzedaży korporacyjnych. Eksperci branżowi przewidują, wysoki wzrost w segmencie. Było to możliwe dzięki aktywnej walki przeciwko łamaniu praw publicznej prezentacji. Jednak,, Dalszy wzrost rynku, pokrewny, w tym, z wprowadzeniem usług nieliniowych, może prowadzić do powstania nowych zagrożeń. operatorzy, organy ścigania, posiadaczy praw i organizacje powinny zjednoczyć swoje wysiłki, aby zapobiec próbom piractwa zniszczyć licencjonowaną rynek telewizyjny ".

13° E: TG Norba 24 i Radionorba TV przestał nadawać ze starych opcji
21 Sierpnia tego roku z numerem transpondera 81 Eutelsat Hot Bird 13B (13,0° E) przy częstotliwości 12,322 GHz, Pol. (H), (SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S/KRATĄ), Dwa włoskie stacje zostały zamknięte: TG Norba 24 i Radionorba TV (na ich miejscu dostępny karty testowej, informuje o zmianach parametrów technicznych obu stacjach).
Warto przypomnieć, że transmisja TG Norba 24 kontynuując z dwóch transponderów: № 72 z częstotliwością 12,149 GHz, Paul. V, (SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S/KRATĄ) – jest nadawanie, prawdopodobnie, W niedalekiej przyszłości zostanie również wyłączony, a liczba 18 z satelity Eutelsat Hot Bird 13B (13,0° E) przy częstotliwości 11,541 GHz, Paul. V, (SR: 22000, FEC: 5/6, DVB-S/KRATĄ).
Z kolei Radionorba TV jest teraz dostępny z liczbą transponderów 157 Eutelsat Hot Bird 13E (13,0° E) przy częstotliwości 11,642 GHz, Pol. (H), (SR 27500, FEC 3/4, DVB-S2/8PSK). W związku z tym, że transponder działa w standardzie DVB-S2, Stacja jest dostępna tylko na odbiornikach HD.

A1 RTV Network Platform na satelicie Yahsat 1A (52,5° E) FEC wzrosła wartość 2/3 przed 3/4.
Po zmianie FEC zwiększyło całkowitą pojemność multipleksu.
A1 RTV Network zawiera wiele kanałów HD i SD w różnych językach – hiszpański, angielski, albański, Arabski i francuski.
Następujące kanały są dostępne w pakiecie FTA: A1 Balkan HD, A1 Świat HD, A1 Islam HD, A1 Shqiptare, A1 Exclusive HD, A1 Sport HD, A1 Liberation TV HD, A1 multimedia HD, A1 Mir HD, A1 Bośnia HD, Euro LoveWorld HD, LoveWorld MENA HD, LoveWorld Azja HD, Hiszpania życie TV HD, Twarz TV HD, 11 Telewizor HD, TV Albayane HD, Telewizja Boska Miłość HD, Ecclesia TV HD, SA TV HD, La jeden telewizor HD Ø SD программы Nay Muzyka TV, Sante TV, Poy TV Ø Afro TV.
Parametry techniczne – Sieć RTV A1:
YahSat 1A (52,5° E), częstotliwość 11,843 GHz, Pol. V, SR 27500, FEC 3/4, DVB-S2/8PSK

operator iKOMG (IKO Media Group) Planuje wyłączyć wszystkie kanały FTA z numeru transpondera 9 спутника Eutelsat Hot Bird 13С 13 ° E
operator iKOMG (IKO Media Group) Planuje wyłączyć wszystkie kanały FTA z numeru transpondera 9 satelity Eutelsat Hot Bird 13C (13° E) przy częstotliwości 11,373 GHz, Pol. (H) (SR: 27500, FEC: 5/6; DVB-S/KRATĄ). Zdolność zostaną wykorzystane do dystrybucji kanałów niszowych, który tylko 10, w tym 2 stacje radiowe. Wszystkie pojawią się w alternatywnych pojemników w DVB-S.
wolność TV, Telewizja Nour, Wesal Haq, Gali Kurdystan, Sahar SD, 24-tv, Radio Eviva Ø RDK Radio дублируются через IKO Media Group на tp.5 на частоте 11,296 GHz, Pol. (H) (SR: 27500, FEC: 5/6; DVB-S/KRATĄ). Kolejny kanał telewizyjny ES została skopiowana przez tego samego operatora na tp.14 (11,470 GHz, Paul. V, SR: 27500, FEC: 5/6; DVB-S/KRATĄ). Z kolei, Orient Aktualności poszedł tp.51 (11,747 GHz, Pol. (H), SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S/KRATĄ) satelity Eutelsat Hot Bird 13C (13° E).
działania, związane z ruchem kanały, przeprowadzone przez prawie dwa miesiące od daty przejścia 1 Lipcu tego roku, Orient News Channel na tp.51. 24-transmisje telewizyjne na obu częstotliwościach znacznie wcześniej.
Jako operator Multimedia Broadcast Satellite planuje wydać jeden ze swoich transponderów i wybrać go za inne usługi (na przykład, HD i 4K). Od kilku miesięcy istnieje możliwość obserwowania ruchu kanałów tp.155 (11,604 GHz, Pol. (H), SR: 27500, FEC: 5/6; DVB-S/KRATĄ) Eutelsat Hot Bird 13B (13° E).

Wyjaśniła Bel'skaya, dlaczego jest lepszy porno, niż pierwszy kanał
Nawet pornografia uczciwy, Rosyjskie kanały telewizyjne niż olejki, że jedna obietnica, i pokazać zupełnie inny, Powiedział w programie „Met, mówić „do Baltkom naczelnego radia redaktor rosyjskiej edycji przemyśle telewizyjnym” The Cable Guy „Yana Belskaya.
„Telewizja naziemna w Rosji - traci grunt, ale robi wszystko, by nie dać publiczności off-air kanałów. Dlatego też wszystkie te programy Szepty, pragną zabić przeciwnika. Czytałem historię, fantastyczny. Dzieci szkolne uczono za pomocą wideo, i stał się najpopularniejszym nauczycielem, który regularnie rozebrany na tablicy. I brzmiało to zdanie, w tej historii: „Wcześniej czy później publiczność zrozumie, że do końca nie miała rozebrać „i wtedy ludzie będą wybierać bardziej powściągliwy, ale nauczyciele zawodowi. Na TV to samo ", - powiedział Bel'skaya.
Ona również porównano zawartość rosyjskich programów federalnych o pornografii.
„Ja osobiście nie lubię rzeczy, którzy udają, że mają inne rzeczy. Do tego, kocham porno, dlatego, że robi dokładnie, co obiecuje. Pornografia jest bardziej uczciwy. Co robią w telewizji - to nie fair. mówią, że tego programu informacyjnego, a informacje tam nie ma, tylko emocje. Ponadto, ujemna. Prędzej czy później będzie to znudzi Luli ", - powiedział Bel'skaya.

Football nadawane w „VKontakte” były porównywalne pod względem publiczności z telewizji
Transmisje z dwóch meczach pierwszej rundy Pucharu hiszpański, Oglądane we wspólnocie „VKontakte”, Zebraliśmy ponad 1,6 milionów 850 Tysiące poglądów. Liczby te były porównywalne z „Meczu TV”, którego zasięg dwóch gier w minionym sierpniu Spanish Super Cup („Real” grał z „Barcelona”) wyniosły 1,5 milionów 1 milion osób. Jest ona raportowana przez „Kommiersant”.
Według przedstawicieli „VKontakte”, mecz, „Barcelona” z „Betis” wyglądał 1,6 milion razy, który szedł za nim walkę „Deportivo” na „Real” - 850 tysiąc. Jednak niektórzy użytkownicy mogą rozpocząć zdarzenie kilkakrotnie, a każdy bieg jest liczony jako widoku. Na ogół mecze pilnowali 1,2 milion użytkowników sieci społecznych.
Agencja „Telesport”, która jest właścicielem praw pokazać mistrzostwo Hiszpanii w Rosji, Nazwaliśmy wydajność „powyżej średniej dziennej kanałów sportowych”. Firma porównała także dane z CSKA gra publiczność „Spartakusa”, która odbyła 12 sierpnia i był 928 tysiąc.
Według dyrektor zarządzający OMD uchwałą Vadim Melnikov, przychody reklamowe dla meczu pomiędzy „Barcelona” i „Betis” mogłaby 1,56 milion rubli. Jednak tłumaczenia nie reklamuje - zamierza dodać w następnych rundach.
„VKontakte” w połączeniu z „teleport” pokazywać mecze Mistrzostw hiszpańskiego we wspólnocie „Siła”. Gry skomentował Wasilij Utkin.

Zalecane!