Proszę włączyć / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Proszę aktywów E-JavaScript![ ? ]

Transponder wiadomości za 10.09.2017

Codzienne transponderów i nadawania wiadomości

Codzienne transponderów i nadawania wiadomości

 

Wyraźne AM6 53,0 ° E
Sami TV вернулся на 12719V, SR: 27500, FEC: 1/2, DVB-S/MPEG-2
Informacje Amir TV karta появился на 12719 V 27500; FEC:1/2; DVB-S/MPEG2; SID:; PID:2003/3003; farsi . ОТКРЫТО

Yahsat 1A 52.5 ° E
Kanał TV “HD TV Sinamo” Pojawił się na 11785 (H) 27500 3/4. DVB-S2. Otwarte
Telewizja Al-Hajj z lewej 11938H, DVB-S/MPEG-2
2M Muslsalat pojawił się 12092H, SR: 27500, FEC: 5/6, DVB-S2/8PSK, MPEG-4, ОТКРЫТО
Aktualnych informacji o Teatr karty ушел с 12092H, DVB-S2/8PSK, MPEG-4

Azerspace 1 / Africasat-1A, 46,0 ° E
Ayan TV wznowił nadawanie 11015 (H) 13000; FEC:3/4; DVB-S2/8PSK/MPEG-4; SID:2; PID:3102/3202; Kirgiski / rosyjski. ОТКРЫТО – skanowane jako TV Ayan – wisi logo TVC Azja

4A Türksat 42° E
Bein Sport HD появился на Haber 12379 (H) 30000; FEC:3/4; DVB-S/MPEG4/HD; SID:51420; PID:6420/6520; Turecki. ОТКРЫТО
Bein Sport Haber появился на 12379 (H) 30000; FEC:3/4; DVB-S/MPEG2; SID:51421; PID:6421/6521; Turecki. ОТКРЫТО
EUROSPORT 2 off na 11180 H DVB-S/MPEG-2
EUROSPORT 1 ПОЯВИЛСЯ НА 11180 (H) 30000 FEC:3/4 SID DVB-S/MPEG-2:15502 PID:4464/4659, Irdeto 2

Eutelsat 16A 16,0 ° E
AntikSat: Box Afryka, Hits Box, Pocałunek, Kerrang!, Magia Wielkiej Brytanii pojawił się 10928H, SR:30000, FEC: 3/5, DVB-S2/8PSK, MPEG-4, Conax

Eutelsat Hot Bird 13 ° E 13Е
Hits kina poszedł z 12054 H DVB-S/MPEG-2
Kino 007 ПОЯВИЛСЯ НА 12054 (H) 29900 FEC:5/6 DVB-S/MPEG-2, VideoGuard
Cinema Hits HD zamknąć 12341 W ДВБ-S2/MPEG-4 z
Kino 007 HD ПОЯВИЛСЯ НА 12341 V 29900 FEC 3/4 DVB-S2/MPEG-4, VideoGuard
Tele San Marino wyłączone 12149.00MHz, pol. (V) (SID DVB-S:7253 PID:310/311 Włoski). Ten kanał na satelicie już nie istnieje

Astra 4A, 4.8° E
Viasat Hockey SD / HD pojawił się na 11977 V 27500 FEC:5/6 SID DVB-S/MPEG-2:2125 PID:2141/2142, VideoGuard

Eutelsat 7A 7 ° E
Bein Sport Haber (test-mapa) ПОЯВИЛСЯ НА 10804 V 29900 FEC:3/4 SID DVB-S:8207, Irdeto 2
Bein Sport Haber HD (test-mapa) ПОЯВИЛСЯ НА 10804 (H) 30000 FEC:5/6 DVB-S2 / MPEG-4 SID:2508, Otwarte


 

Tricolor Tv»: Poleciał na całe życie 12 lata
obob_tv
Jeśli pamiętacie historię początku nadawania rosyjskiego operatora satelitarnego „Tricolor TV”, można przywołać informacje, które brzmiały kanałów informacji pierwszego operatora. Jego istotą było zapewnienie, że abonent jest przeznaczona na zakup sprzętu, aby zobaczyć rosyjskie federalne kanały telewizyjne pod hasłem „Zapłać raz - zobaczyć całe życie!». Od tego czasu minęło prawie 12 lata. Ostatnio okazało się, gdy operator położyć kres swoich abonentów, którzy nadal patrzeć na pakiet sprzętowy MPEG-2.
Wraz z upływem czasu wykazały, obietnica operatora, aby zapewnić jej pierwsze abonenci swobodny dostęp do głównych kanałów federalnych do końca życia nie jest zawarta w rzeczywistości. Prawdziwe, dawno na odbiornikach DRE-4000, DRE-5000, etc.. opłata miesięczna nie mógł oglądać „Pierwszy kanał” i „NTV”. Ale w tym roku okazją do swobodnego oglądania, a te kanały został zablokowany.
Pomimo faktu, że operator nie został oficjalnie ogłosił rychłe zakończenie translacji w starym standardzie, są prowadzone działania, które pobudzają lub zastąpić stary odbiornik abonenci abonenta do nowoczesnych (w t. h. i pierwotnie technicznie przestarzałe DTS-54) ... lub kupić dekoder do odbioru cyfrowej naziemnej 20 Darmowe kanały federalne. Nie wszyscy klienci byli zadowoleni z warunków wymiany sprzętu i wolą, aby przejść do oglądania telewizji bezpłatnej naziemnej.
Ostatnio okazało się,, operatorowi 15 Września będą teraz przyjmować płatności z „przestarzałych” abonentów tylko w tempie 100 Br. Oznacza to, że w rzeczywistości właściciel jeśli odbiornik DRE-5000 będzie zapłacić standardową opłatę roczną 1200 rubli dla pakietu podstawowego zapłacił, następnie zostanie on naładowany 100 rubli za pakiet usług widok „single” na miesiąc, a pozostałe środki zostaną przekierowane do osobistego konta abonenta. Oni dalej mogą być wykorzystane do wyświetlenia tego pakietu tylko dla nowego sprzętu użytkownika.
W związku z tym, że nie pozostają wątpliwości, operator do końca roku planuje całkowicie zdemontować nadawanie w starym standardzie, tracąc część abonentów, który trafi do przeglądania eterycznego „numery”. Ale, Wygląda na to, że te okoliczności prowadzą „Tricolor TV” nie mylić. Chociaż można by pomyśleć o bardziej lojalny wobec działań starych klientów. Jest całkiem możliwe, że NAO „NSC” sugerują coś na temat rozwoju cyfrowego nadawania w Rosji. Jednak, To nic więcej niż argumentów ...
I choć stwierdzam fakt. Broadcast Time „Tricolor TV” w MPEG-2 zbliża się do logicznego wniosku. Po tym długo oczekiwane wydarzenie nastąpi nie ma wątpliwości, że następujące, kto powinien przygotować się do wymiany, stać abonentów ze sprzętem MPEG-4. Prawdopodobnie, że będą zwabić dekoderów wspierających UHD, korzyści z tej samej nazwie z pakietu kanałów „Tricolor TV” jest obecnie największym w liczbie kanałów na świecie. W przeciwieństwie do konkurentów, „narodowym” operator ma duże pole manewru. W pierwszej kolejności - z powodu ogromnej liczby abonentów.
A my tylko pozostaje, aby zobaczyć, jak zarządzanie „Tricolor TV” wykorzystuje ten potencjał.

RTVi idzie bez kodowania, lub dlaczego mamy „Miotła”
obob_tv
Od początku września, satelity Eutelsat Hot Bird 13.0 GR. PL obserwuje audycję (częstotliwość: 11296 (H)) bez kodowania znany kanał telewizyjny RTVi. Prawdziwe, Nie kodowania jest dość specyficzna wersja TN kanału. «RTVi Archive», w którym przekazywane tylko ostatnie lata programu stacji, jak przekładnie Ameryki Victor Topaller. W tym przypadku w rzeczywistości kanał nadal przekazuje ze swoich pracowniach i aktualnych wersji komunikacie prasowym, но на Eutelsat Hot Bird 13.0 GR. E to leci w postaci zakodowanej i na innej częstotliwości, mianowicie 12322 (H). Z tego, co spowodowało pojawienie się «RTVi Archiwum» nie jest bardzo jasne, ale (prawdopodobnie) jest to zjawisko przejściowe, i nadawanie «RTVi Archive» przeprowadzona w celu dodatkowego kanału reklamowego. Ale to wszystko daje nam powód, aby zwrócić uwagę na RTVi.
Przypomnijmy, kanał RTVi („Rosyjska telewizja międzynarodowa”) - dawny "NTV-International", który został uruchomiony 1 Stycznia 1997 rok, jest międzynarodową, licencji oczyszczoną wersję kanału telewizyjnego rosyjskiego kanału telewizyjnego „NTV”, tzw starej „NTV” Władimir Gusinski. raz w 2001 g. Kanał TV „NTV” został znacjonalizowany przez rząd rosyjski za pomocą Gazpromem, „NTV-International” został prywatny Vladimira Gusinskogo i uniezależnić „NTV”, kanał, który jest nadawany na społeczności rosyjskojęzycznej na podstawie płatnego. W marcu 2012 Stacja TV została zakupiona z niejasne cele biznesmena z Rosji, Były dyrektor generalny Ministerstwa Obrony rosyjskiego kanału telewizyjnego „Star” Ruslan Sokolov.
Home Studio Kanał znajduje się w Nowym Jorku, ale kanał posiada również studio w Waszyngtonie, Izrael, Niemcy i Moskwa. Teraz RTVi przeprowadzenie na szeroką skalę re-brandingu z zaangażowania personelu w znanym wiodących, Próbuję podjąć wiodącą pozycję w obszarze transmisji w rosyjskojęzycznej społeczności świata, głównie w Europie Zachodniej, Ameryka i Izrael (należy pamiętać, że jako 2017 g., liczba rosyjskich w TN. Daleko za granicą zbliża 20 milion osób). I ważne jest, aby, że stopień sterowalności Ruslan Sokolov, rząd rosyjski w tym projekcie nadal nie są bardzo jasne.
W tym kanale w danym czasie różni politykę kadrową nieczytelne, biorąc w swoim składzie jako liberalnych dziennikarzy jak Tikhon Dzyadko (To działa na RTVi 2016 g., Były prezenter kanału telewizyjnego „Rain”) - i liberalni dziennikarze, uwaga, Pracowaliśmy nad kanałem pierwotnie, i umiarkowane kompromisów, jak wiodącym Gazpromu „NTV” Alekseya Pivovarova - wrzesień 2016 Został on wyłącznym producentem RTVi - Anton Hrekova (także Gazpromu „NTV”), jak również niezależny Leonid Parfyonov, i notorycznie osobistości jak Natalia Metlino przydomek „miotła” (pokazać pod tą nazwą Metlina przeprowadzone niedawno na kanale NTV „Gazpromu”). Być może, że pluralizm taki personel służy jakąś osłonę, wyrazić pomysły, które prowadzą obecne władze rosyjskie, ale jednocześnie nie straszyć odbiorców, który, przeważnie żyje, Jak już wspomniano, w krajach zachodnich.
Pośrednio na powyższe personelowi pluralizmu może być potwierdzona przez, RTVi po zakupie 2012 g. nowy właściciel Sokolov, a następnie re-branding kanału, Teraz jest ogłoszony jako pojęcie, cytowanie ze strony kanału: „Koncepcja nowej RTVi znajduje odzwierciedlenie w haśle” po obu stronach ". RTVi - centrowej pierwszy mediów w języku rosyjskim, łączy widzów na całym świecie na zasadzie ogólnego programu informacyjnego ".
Uwaga, RTVi że nie nadaje się w Rosji za pośrednictwem odbiorników kablowych i satelitarnych platform rosyjskich - i odmówił kiedy Ruslan Sokolov z abonamentu telewizyjnego w Rosji w ogóle, również kanałowy sygnał na Eutelsat Hot Bird 13.0 GR. (E), jak również od innych satelitów nadal będą kodowane - podczas gdy w Rosji będzie to niemożliwe, aby kupić subskrypcję kanału; Ostatnio jednak główny program RTVi, w tym prasowych, w celu, jak mówią przedstawiciele kanału, należy postrzegać i widzowie w Rosji, zaczął się szerzyć w rekordzie w całości w Internecie na stronie internetowej kanału telewizyjnego.
ОЦЕНКИ, wyrażone w tym artykule, mogą nie odzwierciedlać redakcji widoki OBOB.TV

Ukraińskie Ukrkosmos operator satelitarny aktywowane na satelicie Amos 7 (4° W) Nowa pojemność dla nowych platform FTA.
Multipleksu prowadzi w standardzie DVB-S2 i modulacji 8PSK na częstotliwość 12,348 GHz.
Zdolność zostaną wykorzystane do dystrybucji stacji regionalnych na Ukrainie. Pierwszy pojawił się tutaj w postaci stacji Test TV7 + SD z miasta Chmielnicki i 7 kanał HD z Odessy.
Nowa platforma Kraina TV rozpoczyna 11 Września 2017 rok. Usługa obejmie około 20 Ukraińskie stacje regionalne. Niektóre kanały będą nadawane w HD, pozostając w SD. Wszystko w formacie kompresji MPEG-4.
Pierwsze trzy miesiące usługa będzie działać w trybie testowym. Jej celem jest wymiana treści pomiędzy podmiotami regionalnymi na Ukrainie.
Odbiór z regionalnych kanałów dostępnych multipleksów w Europie Środkowej.
Parametry techniczne – Pakiet TV kraina
Amos 7 4° W
TP. – (12,348 GHz, Pol. (H), SR: 30000, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK)
Dostawcy: Ukrkosmos
7 канал Oдесса HD (4113/4114/4113/1; MPEG-4/HD; FTA)
TV7 + SD (4161/4146/4161/4; MPEG-4/SD; FTA)

Kogda kodować bezpłatne ukraińskich kanałów na satelicie
Strateg grupa StarLightMedia mówił o kodowaniu wolnych kanałów satelitarnych i telewizji analogowej jest wyłączony. To może zdarzyć się w ciągu sześciu miesięcy.
Na ukraińskim rynku telewizyjnym duże zmiany idą. A widzowie nie należy spodziewać się wiele ciekawych nowości.
Po pierwsze, możliwości podjęcia ukraińskich kanałów będzie mniej darmo, Nie można tego powiedzieć o ilości reklam w powietrzu. Po drugie, Ukraina ma wszelkie szanse na początku 2018 Rok po umieścić punkt w programie przejścia na nadawanie cyfrowe. Oznacza to, że zapotrzebowanie na starej anteny naziemnej, że od lat dziewięćdziesiątych trzymać na dachach wieżowców ukraińskich i domach prywatnych, wreszcie zniknąć. Gdy sygnał analogowy jest.
Wczoraj na konferencji nadawania cyfrowego na Ukrainie, głównych graczy przemysłu, Wreszcie, Mamy razem i dyskutowali, jak widzą zakończenie najbardziej kontrowersyjną reformę telewizji – przejście cyfrowej telewizji naziemnej. Przypomnijmy, że rząd zaplanował, aby wyłączyć sygnał telewizji analogowej w naszym kraju przed końcem czerwca 2017 roku. Ale termin cyfryzacja po raz kolejny zostały udaremnione. Musieliśmy przesunąć termin do 30 Marca 2018 rok.
Idąc z wieloma niewiadomymi
Jak się okazało, Nawet przedstawiciele odpowiedniego regulatora (Krajowa Rada w telewizji i Radiofonii) Nadal nie można dokładnie zapewnienia przejścia. Wynika to z faktu, że nadal istnieje wiele nierozwiązanych niuanse. Członek Krajowej Rady Alexander Ilyashenko, powołując się na wynikach badań KIIS (Instytut Socjologii), Mówiłam, że nadawanie cyfrowe nie mogą być dostępne dla 2,4 milionów gospodarstw domowych (którzy nie są jeszcze gotowe do wyłączenia analogu).
Niemniej, nowy harmonogram off starej sieci nazywa bardzo realną datę. Jest w tym stwierdzeniu obsługiwanym Oleg Mayornikov, Specjalne połączenie z przedstawicielem serwisu State – działy, który jest administratorem całego procesu. Mayornikov dodany, że plan przejścia skoordynowane Szafka. Nowy termin jest obsługiwany i 1+1 Media, który na początku tego roku, wraz z Inter zażądał odroczenia aż 2019 TH. “Jesteśmy na starcie. Jest to technicznie możliwe”, – rzecznik Media Group Andrzej Malczewski. Rząd przygotowuje się do przejścia, Według niego, On przejął kontrolę nad Zastępca premiera Stepan Kubiw. i postępy.
Przy okazji, shutdown wpłynie nie wszystko. Publiczny kanał nadawczy (Pierwszy) jako nadawca społeczny przez pewien czas nadal będzie dystrybuować sygnał analogowy, podczas korsarzy alarmu.
Ale oprócz braku Ukraińców w rękach cyfrowych dekoderów i telewizorów z zaawansowanych dekoderów mają inny problem – dziury w powłoce tylko sieci cyfrowej Zeonbud. Ilyashenko wspomnieć, że, Zeonbud, które nie wydają się dostarczać przeciwko 47 dodatkowe nadajniki w obszarach problemowych. Przypomnijmy, Sieć składa się z 166 Przetworniki (uwzględnieniem Krym), na którym spółka spędził około 1 bn (lub $125 milion w starej stawki).
Jeśli Zeonbud nie znaleźć pieniądze na realizację, istnieje druga opcja, który jest omawiany teraz. W ramach swojej sieci, można zrobić specjalną konfigurację techniczną nadajników, przez które, Przedstawiciel szacunków 1+1 Media, Można zwiększyć powłokę około 15%.
Sputnik szybko kodować?
Kolejną ważną wiadomością, który oczekuje ukraińskiej publiczności, – Ukrainiec jest kodowanie z bezpłatnym dostępem do kanałów telewizji satelitarnej. Następnie, o tak długich powiedział ekspertów z branży, prawdopodobnie, Stanie się to w 2018 rok. Trzy z czterech grup medialnych są gotowi do podjęcia takiego kroku dla rozwoju płatnej telewizji na Ukrainie.
O tym, Jako kodowanie zostanie przeprowadzona, blitz-wywiad z reżyserem dla strategicznego rozwoju grupy StarLightMedia (STB, Nowy, ICTV, M1, M2, to) Fedor Hrechanynov.
– Co globalne plany dla kodowanego sygnału telewizyjnego na satelicie?
– Dzisiaj, trzej gracze są gotowi do zakodowania: ta grupa 1+1, MSU i my. Inter szuka, na jakich warunkach.
– Ale rozmowy z nim również w toku?
– Tak, Oczywiście.
– A jeśli mówimy o czasie? jakie są realne?
– Wierzymy, że, możliwe jest, aby wiosną następnego roku. I dołożymy wszelkich starań,, to się stało. będziemy w pełni gotowi na wiosnę. Dokładniej się również zależy od położenia dostawców płatnej telewizji. W tym celu że my, trzeba zrozumieć, że otrzymamy płatność związaną z procesem inwestycji i strat.
– To są, grubsza, cena pakietów płatnej telewizji powinna wzrosnąć?
– W każdym przypadku powinny one zwiększać. Ze względu na brak taniego płatnej telewizji, moim zdaniem, nigdzie. Ale, oczywiście, dostawcy trudniejsze do podniesienia cen, gdy istnieje otwarta satelita. W dodatku, Operatorzy muszą trochę abonentów, którzy wcześniej otrzymali sygnał wolny.
– Kodowanie z telewizją satelitarną odbędzie się równocześnie z wyłączenia nadawania analogowego sygnału?
– widzisz, nawet Krajowa Rada nie wierzy, Wyłączenie wydarzy wiosna. analog data wyłączenia przesunął wielokrotnie, że w ogóle w tej niewiele osób wierzy. Dla kibiców, Oczywiście, Byłoby wygodne, jeśli te wydarzenia (satelita analogowe i kodowanie się) oddziela się przez co najmniej sześć miesięcy. Oznacza to, że jeśli będziemy kodować sygnał sprężyna, wyłączyć analogowe jesień – to jest normalne.
– Czy jest możliwe do przewidzenia, że jedna duża platforma satelitarna będzie w kraju, która będzie sprzedawać ukraińskich kanałów kodowanych?
– Dzisiaj dwie platformy satelitarne pracujące w kraju: Viasat (1+1 Multimedia Igorya Kolomoyskogo. – Auto.) и Xtra (MSU Rinat Achmetow. – Auto.). Zarówno my negocjowane. Ich plany, aby utworzyć trzecią platformę nie mamy. I nie zostały udostępnione przez wszelkich zewnętrznych partnerów z ideą jej konieczności.
– Okazuje się,, że grupy mają dwa multimedialne platformy satelitarnej, i nie będzie dla ciebie? To normalne dla Ciebie?
Tak, to jest całkiem normalne. Jest z natury inna firma. A dwie grupy medialne postanowił pracować w nim. Jesteśmy dla siebie nie podjęły taką decyzję. Nie widzę w tym problemu.
– Wystarczy tylko zgodzić się na jednej platformie?
– Nr, będziemy pracować z jednym i drugim, a jeśli nie – a trzeci. jeśli, Oczywiście, Jest to dobry system kodowania i jasne warunki współpracy.
– ile, W swojej opinii, zostanie wypłacona ukraińskiego pakiet kanałów na satelicie?
– To zależy od jego treści. W każdym przypadku musi być tania pakiet podstawowy. Trudno powiedzieć, Ile to będzie kosztować. Przypuszczam, że około 50 UAH.
– Jest to porównywalne z cenami operatorów kablowych dla abonentów?
– Tak, Oczywiście.
– niech, nastąpił przejściowy, a teraz mamy na Ukrainie płatnej telewizji. Darmowe tylko w transmisji cyfrowej. czy nie byłoby kwestią otwartą abonenta? sąsiad, cyfrowo T2 prefiks, otrzymuje ukraińskich kanałów za darmo. i, Mając antenę satelitarną, To musi być dla tych samych kanałów płatnych?
– Piękno tej sytuacji jest, że jeśli nasz kraj ma dobrą penetrację telewizji naziemnej (i mamy go), Prawie wszystkie gospodarstwa domowe mają do wyboru: odbierać sygnał za darmo lub płacić dostawcą płatnej telewizji. Decyzja będzie dobrowolne. Ludzie muszą zrozumieć,, co płacą za. Oznacza to, że jeśli ludzie nie widzą wartości w swojej ofercie telewizji kablowej lub satelitarnej dostawcy, będą poruszać się na darmową alternatywą.
– Może być, do płatnych pakietów są oddzielne wersje kanałów lub mniej reklam na istniejące?
– mniej reklama – nieprawdopodobne. ale myślę,, że z czasem wszystkie kanały HD-uruchomi wersję. To znowu jest wielka inwestycja, Dodatkowe wydatki. Wydaje mi się, to się wydarzy na horyzoncie 2-3 rok. Że ludzie są bardziej świadomi, za które płacą.
– Ile płacą obecnie za retransmisję cablemen kanałów w ich sieci w ciągu roku?
– Domyślam – Łączne przychody grupy medialne w tym roku może być wyrażona w dziesiątki milionów UAH.
– dochód czyli małe ... Jest to logiczne założenie,, że trzeba bardziej rozległe plany zarobków kodów satelitarnych.
– rozumiemy, zapłacił rynek powinny być rozwijane. zarobek, że otrzymamy na początku szyfrowania satelitarną, powinny przynajmniej pokrywać straty, że będziemy mieć na kodowaniu. Po tym wszystkim, możemy spodziewać się spadku przychodów reklamowych, ze względu na fakt, że zakres zmian.
Po drugie, potrzebne inwestycje w realizacji systemu dostępowego, będziemy musieli umieścić na naszych urządzeń sieciowych nadajników eteryczny.
– Ci policzone, który będzie zmniejszenie przychodów reklamowych?
– To znacznie zależą, z niektórych cen przyjdzie do dostawców na rynku telewizji satelitarnej. Ale to jest znaczące pieniądze ... Nie chcę brzmieć. Oczywiście, większość publiczności ostatecznie redystrybuowane. Ale ważne jest, aby zrozumieć, że nie wszystko. Możemy sobie wyobrazić,, stracimy 5% naszej publiczności. I to dużo.
– W tych przemianach, udział w rynku z graczy może być rozpowszechniany, jeśli rynek?
– Oczywiście, to nastąpi. Będziemy stracić dużo i stać się jednym ze sponsorów zmian.

Koniec z niekodowanych telewizji RFM. Teraz tylko CALLER
Operator muzyki francuskiej telewizji RFM TV przestał niekodowany ( FTA) dystrybucji systemu satelitarnego Astra w pozycji 19,2 ° E i zakończony, który koduje program dla wszystkich odbiorców, ogląda kanał z luki.
RFM telewizora вещал FTA от 1.9.2017. Teraz sygnał satelitarny jest kodowany system Viaccess, Viaccess i Nagra MA.
RFM kanał telewizyjny uruchomiony na rynku francuskim 1999 rok, następnie pod skrzydłami firmy AB Groupe. Stacja jest na podstawie decyzji operatora zakończył się 2005 rok. 2 Października 2014 roku został wietrzenie nowy właściciel przywrócił Lagardère (Europie 1, Virgin Radio, RFM).
RFM TV jest oparty na popularnej francuskiej stacji radiowej RFM. Wersja telewizyjna audycji najlepsza muzyka – jak nowe hity, i dobrze znane przeboje z dawnych 80 i w 90 -ies.
parametry techniczne – RFM TV HD:
Astra 1 (19,2° E), częstotliwość. 12,402 GHz, Pol. V, SR 29700, FEC 5/6, DVB-S2/KRATĄ, Viaccess, Viaccess i Nagra MA.

Seria wiodących kanałów - Teraz w podstawowym pakiecie NTV-PLUS
Masz podstawową taryfę NTV-PLUS? Zawartość składka za darmo! Przed 30 Wrzesień to podstawowy zapis na NTV-Plus zawiera kanał Amedia HIT. Miesiąc, tu Twojego ulubionego serialu HBO, FOX, Showtime i inne popularne kanały bez żadnych dodatkowych warunków!
Kanał Amedia prowadzi licencję pokazując popularnej serii filmów i TV. Cały kanał zawartość reprezentowane LP, przetłumaczone i nagłośnionej przez profesjonalistów. Ulubione programy telewizyjne i hot news nadawane są codziennie w trybie maratonu - Zobacz, jak wygodne dla Ciebie.
Subskrybuj Amedia HIT obejmuje długą listę znanych serii, w tym:
Borgia
Niyusrum
Boardwalk empire
Six Feet Under
Gra o Tron
Kiepscy
Twin Peaks
Mosmena
Te i wiele innych świat uderza codziennie - z abonamentu bazowej dla NTV-Plus!
warunki uczestnictwa
Z 01 wrzesień 30 Września 2017 Amedia kanał HIT TV jest dostępny jako część podstawowych pakietach kanałów telewizyjnych NTV Plus „Baza Zachodniej” i „gospodarki”, a także z pakietów archiwalnych „Light Plus”, "Basic" i "Basic Plus". Nadawanie Pakiety powierzchnia - Rosja w obszarze „z Eutelsat 36B” przekazu satelitarnego oraz „Express - 1 UAM”. Kategorie abonentów - osoby fizyczne, w tym korzystania z usług za pośrednictwem sieci IP.

Tricolor Tv News
Nowy Warunki usługi (współpracować z 15.09.2017)
Nowe taryfy: "Jeden MP2 100", "Single Pakiet 100", „Dostęp do platformy transmisji 100” dla abonentów posiadających sprzęt MP2.

Producent Lockheed-Martin 6 Września odzyskała kontrolę nad satelity EchoStar III
Producent Lockheed-Martin 6 Września odzyskała kontrolę nad satelity EchoStar III, Kontrola nad którym zaginął w lipcu.
Łączności z satelity została utracona podczas jego ruchu od położenia orbitalne 87,2 ° W The, przy czym statek uruchomiony niekontrolowanego znoszenia 0,1 ° dziennie, stwarzające zagrożenie dla innych satelitów na orbicie.
EchoStar III współpracuje z 1997 roku i na 12 lat jako położeniu orbitalnym 62 ° W. Początkowo, niosąc satelita 32 Transponderów pasma Ku, ale w późniejszych etapach pracy, tylko połowa z nich pracuje.
W sierpniu, operator powiedział EchoStar, satelita, pracował 20 lata, To już przeszły pełny cykl amortyzacji, dochód i nie usunięte z komercyjnej eksploatacji. Natychmiast po przywróceniu kontroli satelitarnej został przeniesiony na orbicie pochówku 350 km nad orbicie geostacjonarnej i działa całkowicie wyłączyć.
Po wycofaniu ze służby Echostar III, EchoStar pozostaje w orbicie geostacjonarnej 25 satelity operacyjne, zapewniając przesył sygnału TV i dostęp do Internetu. W październiku, że planuje uruchomienie satelity EchoStar-105 / SES-11, co zwiększy zdolność operatora w paśmie Ku, według SpaceNews.

Operator kanał Ufa “Ufanet” Home 4K rozpoczyna transmisje satelitarne.
“NTV Plus” otwarty sygnał kanału na satelitach Eutelsat 36B,”Express-W1″ i “Express-W2”.
Home powstała w 4K 2016 roku na podstawie kanału “Dzika”, w treści, która obejmuje pejzaże z różnych regionów Rosji. Wraz z kanałem dla operatora 4K TV jest dostarczony zestaw dostosowany do swoich filmów i modeli dla PR-kampanii.
“W 2016 rok, kiedy sklepy były telewizory 4K generacji i zaczął tworzyć popyt na tego formatu, zrozumieliśmy, że nasz kanał jest po prostu stworzony dla demonstracji natury. Mamy skoncentrowała naszym operatorom na nowy sprzęt i dodał strzelanie copter.
Więc nie było w domu 4K, opiera się na sprawdzonej idei krajobrazu “Dzika”, ale w nowej rezolucji”, – Mówił o pojęciu ogólnym dyrektora kanału “Ufaneta” Iskandar Bakhtiyarov w kwietniu na forum Multiservice.

Zalecane!