Prosimo, omogočite / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]

Transponder novice 10.09.2017

Dnevni transponderja in radiodifuzijo novice

Dnevni transponderja in radiodifuzijo novice

 

Express AM6 53,0 ° E
Sami TV вернулся на 12719V, SR: 27500, FEC: 1/2, DVB-S/MPEG-2
Amir TV info kartica появился на 12719 V 27500; FEC:1/2; DVB-S/MPEG2; SID:; PID:2003/3003; Perzijščina . ОТКРЫТО

Yahsat 1A 52.5 ° E
TV kanal “HD TV Sinamo” Pojavil na 11785 (H) 27500 3/4. DVB-S2. Odprta
Al-Hajj TV ostane 11938H, DVB-S/MPEG-2
2M Muslsalat pojavil na 12092H, SR: 27500, FEC: 5/6, DVB-S2/8PSK, MPEG-4, ОТКРЫТО
Čas Drama Informacijska kartica ушел с 12092H, DVB-S2/8PSK, MPEG-4

Azerspace 1 / Africasat-1A, 46.0 ° E
Ayan TV nadaljevala z oddajanjem 11015 (H) 13000; FEC:3/4; DVB-S2/8PSK/MPEG-4; SID:2; PID:3102/3202; Kirgiška / ruski. ОТКРЫТО – skenirano kot Ayan TV – visi logotip TVC Aziji

Türksat 4A 42° E
Bein Šport Haber HD появился на 12379 (H) 30000; FEC:3/4; DVB-S MPEG4 HD; SID:51420; PID:6420/6520; turščina. ОТКРЫТО
Bein Šport Haber появился на 12379 (H) 30000; FEC:3/4; DVB-S/MPEG2; SID:51421; PID:6421/6521; turščina. ОТКРЫТО
EUROSPORT 2 off na 11180 H DVB-S/MPEG-2
EUROSPORT 1 ПОЯВИЛСЯ НА 11180 (H) 30000 FEC:3/4 DVB-S/MPEG-2 SID:15502 PID:4464/4659, Irdeto 2

Eutelsat 16A 16,0 ° E
AntikSat: The Box Afrika, box Hits, poljub, Kerrang!, Magic UK pojavil na 10928H, SR:30000, FEC: 3/5, DVB-S2/8PSK, MPEG-4, Conax

Eutelsat Hot Bird 13Е 13 ° E
Kino Hits šel iz 12054 H DVB-S/MPEG-2
Cinema 007 ПОЯВИЛСЯ НА 12054 (H) 29900 FEC:5/6 DVB-S/MPEG-2, VideoGuard
Cinema Hits HD nehal 12341 V DVB-S2/MPEG-4
Cinema 007 HD pojavil na 12341 V 29900 FEC 3/4 DVB-S2/MPEG-4, VideoGuard
Tele San Marino onemogočena 12149.00MHz, pol. (V) (DVB-S SID:7253 PID:310/311 Italijanski). Tega kanala prek satelita ne obstaja

Astra 4A, 4,8 ° E
Viasat Hockey SD / HD pojavil na 11977 V 27500 FEC:5/6 DVB-S/MPEG-2 SID:2125 PID:2141/2142, VideoGuard

Eutelsat 7A 7 ° E
Bein Šport Haber (test kartico) ПОЯВИЛСЯ НА 10804 V 29900 FEC:3/4 DVB-S SID:8207, Irdeto 2
Bein Šport Haber HD (test kartico) ПОЯВИЛСЯ НА 10804 (H) 30000 FEC:5/6 DVB-S2 / MPEG-4 SID:2508, Odprta


 

Tricolor Tv«: Letel je čez celo življenje 12 let
obob_tv
Če se spomnite zgodbe o začetku oddajanja ruskega satelitskega operaterja "Tricolor TV", lahko prikličete informacije, ki je zvenel informacijskih kanalov prvi operater. Njegovo bistvo je, da se zagotovi, da je naročnik na voljo za nakup opreme za ogled Ruske federacije televizijskih kanalov pod sloganom "Pay enkrat - glej življenje!». Ker je ta čas minilo skoraj 12 let. V zadnjem času je postalo znano, ko je izvajalec odpravil svojim naročnikom, ki še pogled na paket strojne MPEG-2.
Kot je pokazala čas, obljuba operaterja za zagotavljanje njegovih prvih naročnikov prost dostop do glavnih zveznih kanalov, dokler se konca življenja ni vključeno v resnici. Res, dolgo časa na sprejemnikov DRE-4000, DRE-5000, itd. lahko brez mesečne pristojbine gledati "First Channel" in "NTV". Toda letos priložnost za brezplačen ogled, in ti kanali so blokirani.
Kljub temu, da je subjekt ni uradno razglasil skorajšnjo prekinitev prevajanja v starem standardu, jih izvajajo ukrepe, ki spodbujajo ali zamenjati staro naročniki naročniški sprejemnik za moderno (v t. h. in prvotno tehnično zastarele DTS-54) ... ali kupiti set-top box za digitalno prizemno sprejem 20 Prosti zveznih kanalov. Niso vsi kupci zadovoljni s pogoji menjave opreme in so raje šel gledati brezplačno prizemne televizije.
V zadnjem času je postalo znano, strojniku 15 September bo zdaj sprejema plačil iz "zastarelih" naročnikov le po stopnji 100 Br. To pomeni, da je v resnici lastnik, če bo prejel DRE-5000 plačati standardno letno pristojbino 1200 rubljev za osnovno plača paket, nato pa se zaračuna 100 rubljev na pogled storitev "enotnega" paketa za en mesec, in preostala sredstva bodo preusmerjeni na osebni račun naročnika. Ti se lahko dodatno uporablja za ogled paket samo za novo opremo uporabnika.
V zvezi s tem, da ne ostane nobenega dvoma, upravljavec do konca leta načrtuje, da bo v celoti razstaviti oddajanje v starem standardu, izgubili del naročnikov, ki bo šel za ogled eterična "številke". toda, Izgleda kot, ki vodijo te okoliščine "Tricolor TV" ni zmedlo. Čeprav si morda mislite o bolj zvest dejanja starih strank. To je čisto možno, da NAO "NSC" Predlagamo nekaj o razvoju digitalne radiodifuzije v Rusiji. Vendar, To ni nič več kot argumentov ...
In medtem ko se navaja na dejstvo,. Oddajanje Time "Tricolor TV" v MPEG-2 prihaja do logičnega zaključka. Po tem dolgo pričakovani dogodek se bo zgodilo, ni nobenega dvoma,, da je naslednji, kdo bi moral pripraviti za izmenjavo, postanejo naročnikov z opremo MPEG-4. Verjetno, da bodo privabiti top box ki podpirajo UHD, koristi z istim imenom iz paketa kanala "Tricolor TV", je zdaj največje število kanalov na svetu. Za razliko od tekmecev, "nacionalni" operater ima veliko manevrskega prostora. Na prvem mestu - zaradi velike naročnike.
In smo še vedno samo videti, kako upravljanje "Tricolor TV" uporablja ta potencial.

RTVi gre brez kodiranja, ali zakaj imamo "Broom"
obob_tv
Od začetka septembra, satelit Eutelsat Hot Bird 13.0 GR. E opazili Webcast (pogostost: 11296 (H)) brez kodiranja znani televizijski kanal RTVi. Res, no kodiranje je precej specifična različica kanala TN. «Rtvi Arhiv», v kateri je opravil le zadnja leta programa postaje, kot orodja iz Amerike Victor Topaller. V tem primeru v resnici kanal še vedno prenašajo iz svojih studiev in posodobljeno različico sporočilu za javnost, но на Eutelsat Hot Bird 13.0 GR. E to ohranja dogaja v kodirani obliki in na drugi frekvenci, sicer 12322 (H). Od kar je povzročilo pojav «Rtvi Arhiv» ni jasno, toda (verjetno) To je začasen pojav, in oddajanje «Rtvi Arhiv» izvedena z namenom dodatnega oglaševalskega kanala. Toda vse to nam daje razlog, naj bodo pozorne na RTVi.
Odpoklic, RTVi kanal ("Ruski mednarodna televizija") - nekdanji "NTV-International", ki se je začela 1 Januarja 1997 leto, je mednarodna, licenciranje prečiščena različica televizijskega kanala ruske televizijske postaje "NTV", tako imenovane stare "NTV" Vladimir Gusinsky. Ko v 2001 g. TV kanal "NTV" je bila nacionalizirana, ki jih je ruska vlada s pomočjo Gazprom, "NTV-International« je v zasebni lasti, Vladimira Gusinskogo in postala neodvisna "NTV", kanal, ki se predvajajo na rusko govoreče skupnosti na plačano. V marcu 2012 , Je televizijska postaja kupili z nejasnimi cilji poslovnež iz Rusije, Nekdanji generalni direktor na Ministrstvu za obrambo ruske televizijske postaje "Star" Ruslan Sokolov.
Domov Studio Kanal se nahaja v New Yorku, kanal pa ima tudi studio v Washingtonu, DC, Izrael, Nemčija in Moskva. Zdaj RTVi izvaja obsežno ponovno blagovno znamko s sodelovanjem njenega osebja v znanem vodilnih, Jaz sem poskušal sprejeti vodilne položaje v oddajanje v rusko govorečo skupnost na svetu, predvsem v zahodni Evropi, Amerika in Izrael (opomba, da kot 2017 g., število ruščine v TN. Daleč v tujini približuje 20 milijonov ljudi). In to je pomembno, da se, da stopnjo vodljivosti Ruslan Sokolov, je ruska vlada v tem projektu še vedno ni jasno.
V tem kanalu ob določenem času odstopa kadrovsko politiko nečitljiv, pri tem v svoji sestavi kot liberalno misleče novinarje, kot Tikhon Dzyadko (To se dela na RTVi 2016 g., Nekdanji voditelj televizijskega programa "Rain") - in liberalni novinarji, pripomba, Delali smo na kanalu prvotno, in zmerno compromisers, kot vodilni Gazprom, je "NTV" Alekseya Pivovarova - september 2016 To je bila izključno proizvajalca RTVi - in Anton Hrekova (tudi Gazprom je "NTV"), kot tudi samostojni Leonid Parfyonov, in razvpiti osebnosti, kot so Natalia Metlino vzdevek "metlo" (kažejo, pod tem imenom Metlina pred kratkim izvedena na kanalu Gazproma "NTV"). Morda, da pluralizem to osebje nudi kritje, artikulirati idej, ki izvajajo sedanje ruske oblasti, vendar hkrati ne bi prestrašil občinstvo, ki, večinoma živijo, Kot smo že omenili, v zahodnih državah.
Posredno lahko na zgoraj osebju pluralizma treba potrditi z, RTVI po nakupu 2012 g. novi lastnik Sokolov in naknadno branding kanala, Zdaj je bilo napovedano, kot koncept, citira iz spletne strani kanala: "Koncept novega RTVI se odraža v sloganom" Na obeh straneh ". RTVI - sredinsko prvo rusko-jezik medijev, povezuje občinstvo po vsem svetu, na načelu splošnega načrta novice ".
Opomba, RTVi da se ne prenaša iz Rusije preko kabelskih setov za ruske in satelitskih platform - in zavrne, če Ruslan Sokolov iz televizijske licence v Rusiji na splošno, tudi usmerjanje signala na Eutelsat Hot Bird 13.0 GR. (E), kot tudi na drugih satelitov se bo še naprej kodiran - medtem ko se v Rusiji ne bo mogoče kupiti naročnino na kanal; V zadnjem času pa je glavni program RTVi, vključno novic, da bi se, kot pravijo predstavniki kanala, treba obravnavati in občinstvo v Rusiji, začela širiti v zapisu v celoti na internetu na spletni strani televizijske postaje.
vrednotenje, izražena v tem članku, morda ne odražajo uredniške poglede OBOB.TV

Ukrajinski Ukrkosmos satelitski operater aktivirani na satelitu Amos 7 (4° W) nove zmogljivosti za nove FTA platforme.
Multiplex deluje v DVB-S2 standarda in 8PSK modulacija pri frekvenci 12,348 GHz.
Zmogljivost se bo uporabljal za distribucijo regionalnih postaj v Ukrajini. Prvič pojavil tukaj v obliki preskusa postaje TV7 + SD od mesta Khmelnitsky in 7 HD kanal iz Odese.
Nova platforma Kraina TV začne 11 Septembra 2017 leto. Storitev bo vključeval okoli 20 Ukrajinski regionalnih postaj. Nekateri kanali se oddajajo v HD, ostaja v SD. Vse v formatu stiskanja MPEG-4.
Prve tri mesece storitev bo potekala v testnem načinu. Njegov namen je izmenjava vsebin med regionalnimi subjekti v Ukrajini.
Sprejem z regionalnimi multipleks razpoložljivih kanalov in v srednji Evropi.
Tehnične parametre – Kraina TV paket
Amos 7 4° W
TP. – (12,348 GHz, Pol. (H), SR: 30000, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK)
Ponudnik: Ukrkosmos
7 канал Oдесса HD (4113/4114/4113/1; MPEG-4/HD; SPORAZUM O PROSTI TRGOVINI)
TV7 + SD (4161/4146/4161/4; MPEG-4/SD; SPORAZUM O PROSTI TRGOVINI)

Kogda kodiranje brezplačne ukrajinskih kanalov na satelitu
Strateg StarLightMedia skupina govoril o kodiranju prostih kanalov na satelitu in analogne televizije je izklopljen. To se lahko zgodi v šestih mesecih.
Na ukrajinskem TV trgu, so velike spremembe, ki prihajajo. In gledalci ne bi smeli pričakovati veliko zanimivih novic.
Prvi, možnosti, da sprejmejo ukrajinskih kanalov bo manj proste, ne moremo trditi o znesku oglaševanja v zraku. Drugo, Ukrajina ima vse možnosti, v začetku leta 2018 Leto dni po dal točko v programu prehoda na digitalno radiodifuzijo. To pomeni, da je potreba po starem prizemno anteno, da je od devetdesetih let držijo na strehah visokih ukrajinskih in zasebnih domovih, končno izgine. Po analogni signal ni.
Včeraj na konferenci Digital radiodifuziji v Ukrajini, so glavni akterji v industriji, Končno, Dobili smo skupaj in razpravljali, kako vidijo dokončanje najbolj kontroverznega televizijskega reforme – prehod na digitalno prizemno televizijo. Odpoklic, da je kabinet načrtuje, da izklopite TV signala analognega v naši državi še pred koncem junija 2017. Toda čas za prehod na digitalno je znova preprečila. Imeli smo premakniti rok za 30 Marca 2018 leto.
Greš z veliko neznank
Kot se je izkazalo, Tudi predstavniki ustreznega regulatorja (Državni svet je na TV in radijskih programov) še vedno ne more natančno zagotoviti prehod. To je zaradi dejstva, da je še vedno veliko nerešenih odtenkov. Član nacionalnega Alexander Svet Ilyashenko, sklicevanjem na rezultatih študije KIIS (Inštitut za sociologijo), povedal sem, da je digitalno oddajanje morda ne bo na voljo za 2,4 milijonov gospodinjstev (ki še niso pripravljene za izklop analognih).
Kljub temu pa je novi čas izven starega omrežja je zahteva zelo realno datum. Njegova v tej izjavi podpira Oleg Mayornikov, Država Posebna Povezava predstavnik storitev – oddelki, ki je skrbnik celotnega procesa. Mayornikov dodano, da je načrt prehoda usklajuje kabinet. Novi rok je podprt in 1+1 Media, ki je v začetku leta skupaj z Inter zahteval odlog do 2019 th. “Mi smo za izklop. To je to tehnično izvedljivo”, – Tiskovni predstavnik Media Group Andrew Malczewski. Vlada se pripravlja na prehod, V skladu z njim, Je prevzela nadzor nad podpredsednik premier Stepan Kubiv. in nedvomno vpliva.
mimogrede, zaustavitev ne bodo vplivale vse. Javna radiotelevizija kanal (Prvi) saj bo socialno izdajatelj nekaj časa še naprej razdeliti analogni signal, medtem ko gusarstvo alarm.
Toda poleg pomanjkanja Ukrajinci v rokah digitalnih set-top box in televizorji z naprednimi sprejemnikov še en problem – luknje v prevleko samo digitalno omrežje Zeonbud. Ilyashenko omenil, da, Zeonbud da se ne zdi, da poda proti 47 dodatni oddajniki na problematičnih področjih. Odpoklic, Mreža je sestavljena iz 166 oddajniki (ob upoštevanju Krim), na katere je družba porabila približno 1 milijard (ali $125 milijonov na stari stopnji).
Če Zeonbud ne najde denarja za dokončanje, obstaja druga možnost, katerih se razpravlja zdaj. Na delu svojega omrežja, lahko naredite posebno tehnično postavitev oddajnikov, prek katerega, Predstavnik ocen 1+1 Media, Lahko poveča oblogo približno 15%.
Sputnik hitro kodiranje?
Druga pomembna novica, ki pričakuje, da bo ukrajinski občinstvo, – Ukrajinski je kodiranje prostih satelitskih kanalov. Nato, približno za tako dolgo dejal strokovnjaki iz industrije, verjetno, To se bo zgodilo v 2018 leto. Tri od štirih medijskih skupin so pripravljeni za tak korak za razvoj plačljive televizije v Ukrajini.
O, saj bo kodiranje izvede, blitz-intervju z direktorjem za strateški razvoj skupine StarLightMedia (STB, Nove, ICTV, M1, M2, Ta) Fedor Hrechanynov.
– Kaj globalni načrti za televizijskega signala kodiranega na satelitu?
– Danes, trije igralci so pripravljeni za kodiranje: ta skupina 1+1, MSU in mi. Inter je videti, pod kakšnimi pogoji.
– Toda pogovori z njim tudi v teku?
– da, seveda.
– In če govorimo o času? kaj so realne?
– Prepričani smo, da, je možno, da bo naslednjo pomlad. In se bomo po najboljših močeh prizadeva, da se je zgodilo. Mi bo v celoti pripravljen za pomlad. Natančneje je odvisna off tudi od položaja ponudnikov plačljive televizije. Za to, da smo, morate razumeti, da smo prejeli plačilo v zvezi s postopkom za investicije in izgube.
– Potem so tu še, grobo rečeno, cena plačljive televizije paketov je treba povečati?
– V vsakem primeru bi morali povečati. Zaradi poceni plačljive televizije ni, po mojem mnenju, nikjer. toda, seveda, Ponudniki težje dvig cen, ko je odprt satelit. še več, Ponudniki morajo dobiti nekaj naročnikov, ki so v preteklosti prejeli brezplačno signala.
– Kodiranje satelitske televizije bo potekala hkrati z izklopa analognega radiodifuznega signala?
– vidiš, tudi državni svet ne verjame, Onemogočanje zgodilo spomladi prihodnje leto. analogni datum zaustavitev je premaknilo večkrat, da je na splošno v to malo ljudi verjame. za gledalce, seveda, To bi bilo udobno, če teh dogodkov (analogni satelitski in izklop kodiranje) ločena z vsaj šest mesecev. To je, če smo kodiranje signala pomlad, izklop analognega jesen – to je normalno.
– Ali je mogoče napovedati, da je ena velika satelitska platforma bo v državi, ki bo prodal ukrajinski šifriranih povezav?
– Danes, dve satelitske platforme, ki delujejo v državi: Viasat (1+1 Mediji Igorya Kolomoyskogo. – Avto.) и Xtra (MSU Rinat Akhmetov. – Avto.). Pri obeh smo po dogovoru. Njihovi načrti za ustvarjanje tretjo platformo, nimamo. In nismo bili dostopni z vsemi zunanjimi partnerji z idejo svoje potrebe.
– Izkazalo se je,, da imata dva medijske skupine satelitsko platformo, in ne bo za vas? To je normalno za vas?
da, to je povsem normalno. To je samo po sebi drugačen poslovni. In dve medijske skupine odločila za delo v njej. Mi sami se ne sprejme tako odločitev. Ne vidim, da je to problem.
– Strinjate se samo na eni platformi?
– ne, gremo na delo z enim in drugim, in če obstaja – in tretji. če, seveda, To je dober sistem kodiranja in jasne pogoje za sodelovanje.
– koliko, V vašem mnenju, bo namenjena ukrajinski paket kanalov na satelitu?
– To je odvisno od njene vsebine. V vsakem primeru mora biti poceni osnovni paket. Težko je reči,, koliko bo to stalo. Mislim, da, da o 50 UAH.
– To je primerljivo s cenami ponudnikov kabelskih za naročnike?
– da, seveda.
– Poglejmo, je bil prehod, in zdaj imamo v Ukrajini plačljive televizije. Prosti samo v digitalno oddajanje. ali ne bi bilo vprašljivo naročnika? sosed, digitalno predpona T2, prejme ukrajinskih kanalov brezplačno. in sem, Ob satelitsko anteno, To mora biti za iste plačljivih kanalih?
– Lepota položaja je, da če ima naša država dobro prodiranje prizemno televizijo (in smo ga imeli), Skoraj vsa gospodinjstva imajo možnost izbire: prejme signal za brezplačno ali plačati denarja ponudnika plačljive televizije. Odločitev bo prostovoljna. Ljudje morajo razumeti, kaj jim ni treba plačati. To je, če ljudje ne vidijo vrednosti v kablu ali ponudnik satelitske ponudbe, se bo preselila na prostem alternativa.
– Lahko, da se plačane paketi so ločene različice kanalov ali manj oglasov na obstoječih?
– manj oglaševanja – verjetno. ampak mislim, da, da v daljšem časovnem obdobju, bodo vsi kanali vodijo HD-različice. To je spet velika naložba, dodatni stroški. Se mi zdi, to se bo zgodilo na obzorju 2-3 leto. Da so ljudje bolj zavedajo, za katere so plačali.
– Koliko ste trenutno plačati za retransmisijo cablemen kanalih v svoja omrežja v letu?
– mislim – medijske skupine celotnih prihodkov v letošnjem letu se lahko izrazi v več deset milijonov UAH.
– Tj dohodek majhen ... Logično je, da prevzame, da imate bolj obsežne načrte za zaslužek satelitskih oznak.
– razumemo, plačano je treba razviti trg. zaslužek, da bomo prejeli na začetku satelitske šifriranja, mora vsaj pokritje izgub, da bomo imeli na kodiranje. Konec koncev, pričakujemo zmanjšanje oglaševalskih prihodkov, zaradi dejstva, da je pokritost sprememba.
Drugo, potrebna vlaganja v izvajanje sistema dostopa, bomo morali dati na naše opreme eterični omrežja oddajnikov.
– si šteje, ki bo zmanjšanje oglaševalskih prihodkov?
– To bo v veliki meri odvisna od, pri nekaterih cenah, bo za ponudnike na trgu satelitske televizije. Ampak to je velik denar ... Ne želim zveneti. seveda, večina občinstva sčasoma prerazporediti. Vendar je pomembno, da razumemo, da ne bo vse. Lahko si predstavljamo,, bomo izgubili 5% naše občinstvo. In to je veliko.
– V teh transformacij, se je tržni delež igralcev treba prerazporediti, če na trgu?
– seveda, se bo to zgodilo. Bomo izgubili veliko in postal eden od pokroviteljev sprememb.

Konec prosto v zrak RFM TV. Zdaj samo Caller
Operater francoskega RFM televizijski glasbeni televiziji ustavil nekodiran ( SPORAZUM O PROSTI TRGOVINI) distribucije satelitskega sistema Astra na položaju 19,2 ° E in končala, ki kodira program za vse ciljne skupine, gledajo kanal z režo.
RFM TV вещал FTA от 1.9.2017. Zdaj je satelitski signal kodiran Viaccess sisteme, Viaccess in Nagra MA.
RFM TV kanal začel na francoskem trgu 1999 leto, nato pod okriljem družbe AB Groupe. Postaja je na podlagi sklepa upravljavca je končal v 2005 leto. 2 Oktobra 2014 Leto je bilo zračenje novi lastnik obnoviti Lagardère (Evropi 1, Virgin Radio, RFM).
RFM TV temelji na popularne francoske radijske postaje RFM. TV verzija oddaj najboljša glasba – kot nove zadetkov, in dobro znane stare uspešnice 80 in v 90 -i.
tehnični parametri – RFM TV HD:
Astra 1 (19,2° E), pogostost. 12,402 GHz, Pol. V, SR 29700, FEC 5/6, DVB-S2/QPSK, Viaccess, Viaccess in Nagra MA.

Serija, ki vodijo poti - sedaj v osnovnem paketu NTV-PLUS
Imate osnovno tarifo NTV-PLUS? Oceni premium vsebine brezplačno! Pred 30 September je vaša osnovna naročnina za NTV-PLUS vključuje Amedia HIT kanal. Vse mesec, glejte svoje najljubše HBO serijo, FOX, Showtime in drugih priljubljenih kanalov brez kakršnih koli dodatnih pogojev!
Amedia kanal vodi licenco prikazuje popularne TV serije in TV filmov. Celotna kanal vsebnost zastopana kot polni dolžini, prevedena in izrazili s strokovnjaki. Priljubljenih televizijskih oddaj in vroče novice so na sporedu vsak dan v načinu maraton - Glej, Kako priročno za vas.
Naročite se na Amedia HIT vključuje dolg seznam znanih serij, vključno z:
Borgia
Niyusrum
Boardwalk empire
Six Feet Under
Igra prestolov
American Horror Story
Twin Peaks
Mosmena
Te in mnoge druge svetovno zadene vsak dan - z naročnino osnovno za NTV-Plus!
Pogoji za sodelovanje
Z 01 september 30 Septembra 2017 Amedia HIT TV kanal na voljo kot del osnovnih paketov televizijskih kanalov NTV Plus "Osnovna West" in "gospodarstvo", kot tudi arhivskih paketov "Light Plus", "Basic" in "Basic Plus". Območje razširjenosti Paketi - Rusko federacijo v območju "je Eutelsat 36B" satelitsko oddajanje, in "Express - 1 amu". Kategorije naročnike - fizične osebe, vključno prejemanje storitev preko IP omrežja.

Tricolor Tv novice
Novi pogoji storitve (delovati z 15.09.2017)
nove tarife: "Ena MP2 100", "Enotni paket 100", "Dostop do oddajanja platformi 100" za naročnike z MP2 opreme.

Proizvajalec Lockheed Martin 6 September spet nadzor nad satelitom EchoStar III
Proizvajalec Lockheed Martin 6 September spet nadzor nad satelitom EchoStar III, Nadzor nad katerim je bil izgubljen v juliju.
Komunikacija s satelitom je izgubil, medtem ko se premika iz orbitalni poziciji 87.2 ° W, nakar vesoljsko plovilo začela nekontrolirano odklon 0,1 ° na dan, ogrožajo drugih satelitov v orbiti.
EchoStar III deluje z 1997 leto in za 12 let kot orbitalni poziciji 62 ° W. Sprva je satelit opravljanje 32 Ku band transponder, vendar v kasnejših fazah delovanja, samo polovica od njih so delali.
V avgustu, operater EchoStar dejal, satelit, delal 20 let, To je že opravil celoten cikel amortizacije, ni dohodek in odstrani iz komercialnega izkoriščanja. Takoj po obnova nadzora satelitski prenese na zakopavanja orbito 350 km nad geostacionarno orbito in deluje popolnoma off.
Po umiku iz službe Echostar III, EchoStar v geostacionarni orbiti ostane 25 operativnih satelitov, zagotavlja prenos TV signala in dostop do interneta. V oktobru se načrtuje, da bo satelit EchoStar-105 / SES-11, ki bo povečala zmogljivost operaterja v Ku-band, po SpaceNews.

Operater kanal Ufa “Ufanet” Domov 4K začne satelitskih prenosov.
“NTV-Plus” odprt kanal signal na satelitov Eutelsat 36b,”Express-AT1″ in “Ekspress-AT2 -”.
Domov 4K je bila ustanovljena leta 2016 leto na podlagi kanala “prosto živeče živali”, v vsebini, ki vključuje pokrajine iz različnih regijah Rusije. Skupaj s 4K TV kanal za operaterja je na voljo komplet prilagojen njegovih videov in modelov za PR-kampanjo.
“V 2016 leto, ko so trgovine so televizorjev 4K generacije, in pričelo se je povpraševanje po tej obliki, smo razumeli, da je naš kanal samo ustvarjena za predstavitvene narave. Imamo preusmerila naših operaterjev na novo opremo in dodal Copter streljanje.
Tako je bilo Domov 4K, temelji na dokazani idejo krajine “prosto živeče živali”, vendar v novi resoluciji”, – Govoril je o konceptu generalnega direktorja kanala “Ufaneta” Iskandar Bakhtiyarov aprila na forumu Multiservice.

priporočena!