Proszę włączyć / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Proszę aktywów E-JavaScript![ ? ]

Transponder wiadomości za 18.05.2016

НОВОСТИ СПУТНИКОВОГО ТЕЛЕВИДЕНИЯ

Yahsat-1A. 52.5° E
Kanały TV “GAM GAM rzeki i Rubix” Pojawił się na 11958 V 27500 7/8. Otwarte

Eutelsat 36B, 36.0° E
‘ Playboy TV Europy ’, ‘ Tv centrum Europy (0h)’ i ‘ TV XXI’ Przeminęło z 11785R
Amedia ‘ 2’ ma 11900R
‘ Nago sztuka TV’ ma 12092R
‘ Perviy Meteo’ ma 12265L
‘ Ukraina RTR Planeta’ ma 12284R
‘ Most TV ’, ‘ Rusong TV ’, ‘ S TV ’, ‘ Sowierszenno sekretno’ i ‘ TNT4 (0h)’ Przeminęło z 12341L

Astra 2 g. 28.2° E
Kanał TV “CNC świat języka angielskiego” Pojawił się na 11686 V 22000 5/6. Otwarte

ASTRA 1 m, 19.2° E
Nowy pakiet z testów w formacie ‘ Ultra HD’ pojawił się na 10714H (Belka Europy), DVB-S2/8PSK/HEVC/UHD/Otwórz, SR 23500, FEC 3/4


Najnowsze informacje o rozszerzaniu kanał tv Stany Zjednoczone w języku rosyjskim
Maxim
Na satelicie Hotbird 13 GR. E, oznaczone jako testy niektórych kanałów, Telecasting tabeli testu, co jest napisane jak Radio wolna Europa / Radio Liberty rosyjski HD. Jak to mówią, mówienie o nadchodzących na początku tehkanalu transmisje w wysokiej rozdzielczości programy teraz», Telewizja wspólnego projektu rosyjskiego usługi stacji Stany ^ Głos Ameryki i radio free Europe/Radio Liberty (Radio Liberty). Następny Porozmawiajmy o najnowszych osiągnięć, związanych z wdrażaniem nowego kanału tv Stany Zjednoczone ^ w języku rosyjskim. OBOB. TV, coś udało dowiedzieć się, o tym, to się nazywa, z pierwszej ręki.
Przypomnijmy, radiofonii i telewizji "Data" w standardzie jak można oglądać przez kilka miesięcy w postaci niezaszyfrowanej na tym samym Hotbird 13 GR. (E). (jak pisaliśmy wcześniej). Kanał jest zarejestrowany jako aktualny czas (Nastoyashcheye Wriemia), radiofonii i telewizji na transponderze, kto zabiera na ten Satelita międzynarodowych Stany (częstotliwość 12207 (H)). Uwaga, że "teraz" nie jest pełnoprawnym kanału tv, i nadawania jest zbiorem różnych radia televersij rosyjskiej edycji "radia wolna Europa/Radio wolność, Mimo, że już go i codzienne wiadomości i tygodniowe przeglądy, Wyprodukowany specjalnie dla telewizji.
Podczas gdy w siedzibie radia wolna Europa / Powiedzieć, Radio Liberty w Pradze, że bardzo szybko "teraz" staje się bogaty i drogich kanałów tv, Które (Według jednej z wieloletnich pracowników rosyjskiej edycji, Powiedział w wywiadzie dla OBOB. TELEWIZOR) "wchłonąć" wszystkie rosyjskie wydanie "radia wolna Europa/Radio Liberty.
W zakresie w jakim jest znany, Decyzja, że teraz działa Stany ^ kanał w języku rosyjskim rozpocznie nie jednorazowe opłaty, i stopniowo. Innymi słowy, wszystkie główne popularnego programu "Radio Liberty" również być produkowane i ostatecznie w telewizji w formacie (że stopniowo zaczęło się dziać, i w tym celu już wyposażone i działają stacje telewizyjne w Pradze, Moskwa i Kijów). Do tego telekontentu teraz dodano wersje wiadomości telewizyjnych «teraz», z pomocy technicznej, z siedzibą w Waszyngtonie rosyjskiej edycji stacji "Głos Ameryki". Również w nowo utworzonego Wydziału dokumentalny kino rosyjskie wydanie "radia wolna Europa/Radio Liberty rozpoczęła produkcję filmów dokumentalnych.
Choć nie jest jasne, Czy będzie nowy kanał ^ Stany Zjednoczone o nazwie "Czasie rzeczywistym" (na nazwę dziennik flagowy), Czy zmieni się. Projekt "teraz" jeszcze tylko wstaje na nogi, ale już więcej sił powoduje zaznaczenie wszystkich, technicznych i materiałów od Broadcasting Corporation radia wolna Europa / Radio Liberty, On miał już zastąpiony (w zakresie w jakim jest znany) z Hotbird 13 GR. (E) telewizyjnych azerski usługi radia Darmowe Europa/Radio Liberty (najbardziej zgodził się zwolnić tylko w Internecie).

Eutelsat zgłosił się na sukcesy
DX-TM
Operatora Europejskiego satelity Eutelsat Odsłaniać statystyki dotyczące ich działalności 1 kwartale roku bieżącego. Głównym wnioskiem, który można wyciągnąć z tych danych jest liniowy satelitarnej tv w dalszym ciągu rozwijać. Dotyczy to również kanały, nadawane w standard MPEG-2 ustarevaûŝem, i kanały wysokiej rozdzielczości. Wyniku czego tylko pierwsze trzy miesiące 2016 roku Eutelsat włączony 17 Nowy transponderów. Ich wzrost był głównie ze względu na nowe satelity Express AMU-1 (Europejska nazwa jest Eutelsat 36 c) i Eurobird 9.
Na 31 Marca 2016 roku za pośrednictwem satelity transmisji operatora 6 156 TV i radio. To prawie 7 procent przyrostu, od ostatniego sprawozdania na koniec 2015 rok. Bardziej gwałtowny rozwój telewizji wysokiej rozdzielczości (HDTV). Stały się one bardziej bezpośrednio na 13 %. W sumie Eutelsat transmituje 807 Kanały HD.
Ogólnie rzecz biorąc,, dla audycji tv kanały i danych transferu jest używany 1219 transpondery.
Ogólne satelitarnej "floty" francuski Europejski operator jest o 40 satelity. W ciągu najbliższych kilka lat przejdzie w orbicie nowego telekomunikacji statku kosmicznego.:
W 2016 -Eutelsat 117 Zachód B, który posłuży regionach Ameryki Łacińskiej;
W 2017 roku w ekstremalnych punktu wschodniego 172 g e. wyjazd do 172 Eutelsat do pracy na regionach Azji i Pacyfiku.
Ciekawe jest rok 2018-th, Kiedy przejdzie w orbicie następnej generacji satelity Eutelsat Quantum, i od "zwykłych" KA w punkcie 7 stopni wschód Eutelsat trafi do 7 c, że w tym. będzie miał "Tureckie" Ray.
Wreszcie, w roku 2019 zostanie uruchomiony pierwszy "Afrykański" African telekomunikacji satelitarnej Broadband Satellite.

Kameruński kanałów rozpoczęła nadawanie za pośrednictwem “Jamał-402”
“Gazprom systemów kosmicznych” (GKS) i kanałów telewizyjnych kameruński Canal 2 International i Moving Pictures International (MTI) umowę na korzystanie z zasobów południowych satelitarnego “Jamał-402”.
Takie informacje są zawarte w ewidencji GKS. Prywatny kanał telewizyjny kanał 2 International, siedzibą w Daule, rozpoczęła nadawanie w 2004 rok. Teraz jego na antenie siatka składa się z wiadomości, rozrywkowym show, numery seryjne i wydarzeń sportowych. Z kolei, MTI specjalizuje się w wiadomościach i politycznych debat. założyciel i dyrektor MTI Hipolajt Kamdem obrońcy osobiście zapoznał z pracy centrum telekomunikacyjne w Milton Keynes i centrum GCS telewizji satelitarnej w Moskwie., że satelitarnej zasobów “Jamał-402” Jest on używany do transmisji telewizyjnych, zarówno firm by złapać na bieżąco, i dla organizacji raporty z pola. Południowej wiązki satelitarnej ma dobry zasięg terytorium Afryki Subsaharyjskiej. Zasobów tego promieniowania jest szeroko stosowany do transmisji telewizyjnych Afryki. W szczególności, za pośrednictwem satelity Jamał-402 "jest wietrzenie pakiet kanałów tv Państwowa Republiki Angoli.

UPC Direct włączyła kanał FOX
Oferta oprogramowania węgierski satelitarnej płatnej platformy dla UPC Direct, Operatora UPC DTH, Dzisiaj rozszerzony na jednej stacji.
Widzowie mogą oglądać program ponownie FOX. Węgierskiej wersji Fox transmisje legendarnego serialu The Walking Dead, serial animowany “Simpsonowie” i wiele innych udanych obrazów. FOX transmisje z Węgier 1.2.2014 i teraz jest dostępna dla abonentów UPC Direct na Węgrzech w pakietach Medium HD, Plus HD, HD Pak. Węgierskiej wersji programu FOX transmisje z napisami węgierski. Również dostępne dodatkowe audio śledzić z oryginalnym brzmieniem.
Parametry techniczne – FOX:

Thor 7 (0,8° W), częstotliwość 12,111 GHz, Pol. V, SR 28000, FEC 7/8, DVB-S/KRATĄ, CA Irdeto (CAID 0D 97, 0653), Conax (0B02), Nagra MA (1815)

Roszczenia systemu zarządzania “razgonnika” Aby uruchomić Intelsat 31 Zapisano na
Starcie zwyżka “Proton- M” Intelsat łączności satelitarnej 31 są przesyłane z 31 może na początku czerwca z powodu zaległych roszczeń do booster system zarządzania “Briz-M”.
Ten ogłosił dziś źródłem na kosmodromu Bajkonur, gdy start jest dokonywane. Wcześniej media zgłaszane, uruchomienie satelity jest przeniesione z 28 może na 31 może ze względu na problemy z moduł booster. Później Doniesiono, to jest problem z “razgonnikom” wyeliminowane, Jednak start został przełożony na początku czerwca.
Jak wyjaśnił rozmówca agencji, teraz moduł booster jest na stacji benzynowej, ale to nie wypełnić, Od żadnego wniosku, lidera w dziedzinie technicznych (Polecam, że stan start ładowania). “Było komentarzy na bloku razgonnomu, głównie usunięte i zastąpione booster bloku.
Po przeprowadzeniu badań były normalne. Ale jeden z tych komentarzy nie jest zamknięty, Jest to związane z moduł booster system kontroli”, – rozmówca agencji.
Według niego, Aby uruchomić 31 maja “Briz-M” musiał zatankować na Wigilię, 17 maja. “Tak się nie stało. Także dzisiaj, najbardziej prawdopodobne, zapravât nie blok booster, oznacza, Start już przesunął się do 1 Czerwca. Jeśli jutro zapravât, następnie na 2 Przenosi początek czerwca”, – źródła powiedział.
Satelity, które powinny zapewnić telewizji w Ameryce Południowej, zostały przeniesione,. Początkowo planowano odbędzie się pod koniec 2015 rok, następnie – w kwietniu 2016-th, rozpoczęcie zaplanowano na później 17 maja, i dalsze – na 28 maja.

Canal Digitaal wyłącza SD, Subskrybenci musi perenastroit′sâ na HD
Holenderski satelitarna płatna tv Canal Digitaal, własnością firmy Luksemburga grupy M7, powoduje wyłączenie kanałów w rozdzielczości SD classic, informowania abonentów, że tych samych stacji muszą obejrzeć w rozdzielczości HD.
Canal Digitaal wyłączony komercyjna stacja RTL5, RTL7, NET5 i NPO3 publicznej w klasycznych rozdzielczość SD na Astra 19,2 ° E pozycji w. Te stacje abonentów można teraz oglądać w rozdzielczości HD, ale na pobliskim Astra 3B w pozycji 23,5 ° E. M7 grupy okazało się nie tylko w krajach Beneluksu, w dystrybucji MPEG-2/SD, ale także w Czechach i na Słowacji siostra platformy Skylink. Abonentów oferuje kanały w MPEG-4 SD lub HD.

Zalecane!